Ik kan van iemand een lening krijgen
Maar diegenewoont in het buitenland
Nu wil ze dat ik mijn ID opstuur per fax maar kunnen ze daargeen kwaad mee?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi lucy,
Nooit doen !!!
Ze kunnen er wel degelijk kwaad mee, al je gegevens staan op je id zoals sofinummer, naam, id nummer, ik denk dat ze je later ook om je bankgegevens, adres etc hebben gevraagd ,daar kunnen ze wel degelijk kwaad mee, zo kunnen dingen bestellen op jou naam, zenden zelfs jouw id naar het bedrijf op , zodat het echt lijkt dat jij iets besteld, alleen het wordt nooit bij jou bezorgd maar bij hun, ik weet dit omdat mijn vriendin hier ook in is gestonken, en ik onlangs ook een soort gelijk email hebt ontvangen, ik heb z'n ip geprobeerd te traceren , en ben uitgekomen in amerika , terwijl de persoon die mij een lening wil aanbieden uit frankrijk zou moeten komen, ik vermoed dat dit een criminele bende is die zich in nederland bevind, zou je hun emailtjes aan mij willen zenden want ik heb een flauw vermoeden dat we met dezelfde te maken hebben, mijn email is ellenishere47@yahoo.com
Groetjes
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?