Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie weet wat ik kan doen????

• Sandra

Ik ben een alleenstaande vrouw van 32 en heb een schuld van ruim 50,000,- euro

Ik heb wel betalingsafspraken met mijn schuldeisers maar kom toch niet rond met mijn geld

GKB heeft een lange wachtlijst en ik heb bkr coderingen

Is er iemand die weet wat ik nog meer kan doen hoe ik hiervan af kan komen

ik weet mezelf geen raad meer.

• hans1

Helaas is het niet zo dat je een pilletje kunt nemen voor het naar bed gaan en dat bij het wakker worden je schuld geslonken is tot nul. Je zult het écht zelf moeten doen….

Je kunt naar een budgeteringscursus gaan, dat helpt je om beter met je geld om te gaan. Dat kan soms via de gemeente, wie weet bij die van jou ook.

• karin

Je kunt eens kijken bij yahoo voor de gulden gulden lijst, voor consuminderen.

Ik zou een overzicht maken van alle noodzakelijke kosten, op de rest gigantisch bezuinigen (altijd wel gezond blijven eten) en met de rest zoveel mogelijk afbetalen.

Iedere situatie is natuurlijk anders, maar je kunt maar 2 dingen doen: meer verdienen of minder uitgeven. In ieder geval wel je huur en energie blijven betalen zodat je niet uit je huis gezet kan worden en realistische afspraken maken over wat je KUNT terug betalen en dat ook doen. Al duurt het lang, als je in ieder geval het gevoel hebt dat je dingen onder controle hebt, dat is al een heel verschil.

Kijken naar mogelijkheden voor ondersteuning: voedselbank (via maatschappelijk werk of uitkeringsinstantie) en vooral met creativiteit proberen zoveel mogelijk kosten te verminderen en

ZOEK LOTGENOTEN, help elkaar, steun elkaar en hou vol!