Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Besparen

• Jolanda

Beste mensen,

Ik heb een hele handige website waar je heel veel geld kunt besparen en waar je een gratis rente controle kunt doen.

Www.bespaarvisie.nl

Zelf ben ik altijd heel voorzichtig met dit soort sites maar ik heb hier hele positieve ervaringen mee. Je hoeft alleen op deze site je gegevens in te vullen en dan neemt er vanzelf iemand contact met je op.

Er wordt dan een afspraak gemaakt en uiteindelijk komt er een goede adviseur langs!

Veel succes ermee.

groetjes Jolanda

• Jolanda

w w w . b e s p a a r v i s i e . n l

• Jolanda

Beste mensen,

Ik heb een hele handige website waar je heel veel geld kunt besparen en waar je een gratis rente controle kunt doen.

w w w . b e s p a a r v i s i e . n l

Zelf ben ik altijd heel voorzichtig met dit soort sites maar ik heb hier hele positieve ervaringen mee. Je hoeft alleen op deze site je gegevens in te vullen en dan neemt er vanzelf iemand contact met je op.

Er wordt dan een afspraak gemaakt en uiteindelijk komt er een goede adviseur langs!

Veel succes ermee.

groetjes charlene

• Flower50

Zijn er mensen op dit forum die hier goede ervaringen mee hebben? Ik heb er zo te lezen een hard hoofd in .Maar zijn er echt mensen hier op dit forum echt mee geholpen?

• Hans

goede adviseurs bestaan niet

het enige goede advies wat je kan krijgen is “leen niet”