Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

To our friends in Nigeria

• Hans

To our Nigerian friends, stop with your “Scam”

there are people with problems, but when you offer loans they come in BIGGER problems

STOP THE SCAM 419

Thank you very much

>:D<

• tessa

beste Hans ,

goed geschreven hans , maar ik vrees dat dat soort “lui”zich niet snel laten intimideren met een waarschuwing

maar laten we hopen dat er nu NOG meer mensen op hun que vieve zijn , en heel goed uitkijken met wie ze zaken doen.

gr, tessa

• Hans

Dit is wat ik doe gewoon waarschuwen,

Zet maar een advertentie op een markplaats ofzo, dan wordt je inbox vervuild met die grapjassen, het is moeilijk om deze lui aantepakken, der zitten ook een stel in London en Amsterdam, maar ze gebruiken de“gratis” email adressen en die zijn niet traceerbeer meestal werken ze vanuit een internetcafe en veranderen om de zoveel tijd hun naam / email / telefoon (meestal prepaid met een 044nummer of een algemeen faxnummer…….)

• tessa

hallo hans ,

ja dat bedoel ik JIJ PROBEERT tenminste nog de argeloze mensen er op te attenderen dat er veel oplichters op

het net zitten.

maar heel eerlijk gezegd , IK weet niet of IK er niet in zal trappen , al zal ik nooit geld vooraf overmaken.

maar verder vrees is het voor een gewone nette burger heel moeilijk om het kaft van het koren te scheiden

gr , tessa

• Hans

Ja het is moeilijk om het kaf te scheide…maar als je soms naar het taalgebruik kijk

gewoon een engelse tekst via een vertaalprogamma op internet en je ziet dat het

half nederlands en engels door elkaar heen is.. dan moet je wel even op je hoofd krabbelen

en ook als ze van die mooie emailadressen gebruiken kijk maar ook is naar diverse topics

op dit forum ze proberen het en het zal wel lukken van de tien misschien wel 1 en dan hebben ze weer

wat geld binnen.

Ja en als je behoorlijk in de shit zit dan kan zo iemands zo fout maken…en het geld is weg als Sneeuw voor de Nigeriaanse SUN (:P) ,

Maar ook voor de meelezende mensen, wees altijd op je hoede.

Gegroet Hans

• Happy

Ja ik heb zoveel van dit soort mailtjes in mijn inbox gekregen.

Dus mensen wees gewaarschuwd trap er niet in

Je word er alleen maar nog armer door ,door dit soort oplicht praktijken