Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog een keer Waarschuwing leningen "Scam"

• Hans

Beste Mensen,

Als u in financieele nood zit en je doet op dit forum, of op verschillende markplaatssen, zoals Marktplaats.nl / Speurders.nl / Openhandel.nl

een verzoek voor een lening, dan in 99,99 % van de gevallen krijg je SCAM berichten en die lui zijn alleen maar op uit om je nog in benarde situatie te helpen dus verder in een neerwaartse spiraal en wat schiet je er mee op NIETS dus meer schulden, stress en nog is stress.

Dus denk goed na voor dat je er aan begint.

Groetjes

Hans

• Happy

Heel goed Hans je hebt helemaal gelijk.

Ik ben er zelf bijna ook een keer bijna ingetrapt omdat diegene iets minder gebrekkig nederlands sprak als de andere en zelfs zijn legitimatie meestuurde die natuurlijk vals was.

Ik vertrouwde het gelukkig niet ik wil dan wel graag een lening maar wel op een eerlijke manier en zit niet op oplichting te wachten. En heb eerst hier gevraagd of iemand wel eens van diegene gehoord had.En ben toen gelukkig gewaarschuwd door iemand van dit forum.

Dus mensen trap er niet in