Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat een zooitje is het hier geworden OPROEP AAN DE WEBMASTER

• Hans

wat een vreselijk zooitje is het op dit prikbord geworden. het enige wat hier op dit moment nog gebeurd is malafide leningen aanbieden door mensen (als je ze zo mag noemen tenminste) die een slaatje proberen te slaan uit de shit van een ander.

ik snap de noodkreet van hen die het geld zo hard nodig hebben ik heb namelijk in de zelfde situatie gezeten.

als mensen geen geld hebben om te sparen hebben ze ook geen geld om een lening af te betalen want dan kan je net zo goed wel sparen met het geld waar je normaal de lening mee af zou betalen.

zit je diep in de schulden stap naar schuldhulpverlening, wil je budgetbeheer ga nooit zelf op zoek naar een bewindvoerder laat de rechtbank die toewijzen.

en er is geen enkele orde meer op dit forum.

@WEBMASTER

VERWIJDER AL DIE ZOOI HET IS HET NIET WAARD DAT HET GELEZEN WORD

(oeps ik lees het dus zelf ook hoe weet ik anders dat het er op staat:S )

• ellen

Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!

• tessa

Beste Hans ,

voor een verbod met de malafide aanbiedingen en oplichterijen die men hier probeert toe te passen op mensen in

financiële nood ben ik het volkomen met je een .

maar om nu iedereen te verbieden om te proberen een (tijdelijke) financiële injectie te vragen stuit mij toch wel even tegen de borst hoor.

ik ben het met je eens dat je wat je eventuele aflost aan een aankomende lening je dat kan sparen , of aflost aan de bestaande schuld ( die de meeste dan ook al hebben ) maar vaak is het voor sparen en aflossen dan of te laat of het duurt te lang om de situatie waarin de mensen zich dan al bevinden zo nijpend dat direct ingrijpen nodig is.

nu heb ik (gelukkig ) nog nooit bij de schuldhulpverlening hoeven aankloppen , maar als ik zo eens op deze site rond leest is dat ook niet alles zaligmakend.

wachttijden die zo lang zijn dat je (als het al goedgekeurd wordt) je al helemaal aan het gas ligt .

de vreselijke bureaucratie waar je tegenaan schijnt lopen schijnt ook heel erg te zijn.

dat je voor dat je geholpen word intussen al veel verder in de shit zit

kortom het tweede vind ik IETS te kort door de bocht.

een hoop mensen hebben geld nodig voor of problemen buiten hun schuld of ze hebben onverwachts een probleem waar ze miet zonder wat hulp uitkomen.

sorry het is geen persoonlijke aanval , maar ik wilde het toch even kwijt

tessa

• Hans

een tijdelijke injectie is over het algemeen het begin van het einde.

als het voor aflossen te laat is hoe wil je dan een lening af gaan lossen.

op het moment dat direct ingrijpen nodig is moet je direct naar de gemeente en ja de wachtlijsten zijn lang dat weet ik en je hoord inderdaad alleen maar slechte berichten op dit prikbord maar waarom zou ik me zorgen maken en op een forum gaan zoeken als het me toch goed gaat. ik heb met de schuldhulpverlening en de weg naar de wsnp alleen maar goede ervaringen. ik heb geen klagen over mijn wsnp bewindvoerder ik heb geen klagen over mijn budgetbeheer bewindvoerder sterker nog ik heb ondanks dat ik nog in de wsnp zit helemaal niks te klagen ik heb het finacieel goed.

de ervaringen die ik om mij heen heb en hoor zijn over het algemeen alleen maar positief maar die hoor je op zo'n forum niet maar dat is eigenlijk een heel andere discussie het gaat mij er om dat mensen gewoon in de shit worden geholpen hier en dat terwijl ze al een vette bkr notering hebben. zitten we in deze maatschappij dan zo in elkaar nee dat lijkt me toch niet dat we dit willen.

je gevoel zegt dat je je schulden niet wil bekennen en dat je je er voor schaamt, heel begrijpelijk

je verstand zegt dat er snel iets moet gebeuren anders loopt het echt uit de hand.

gebruik dan voor die ene keer je verstand en laat je gevoel even voor wat het is.

maar zij die hier geld aanbieden doen dit op een bewuste manier omdat ze weten dat deze mensen er om zitten te springen en dat moet niet mogen op dit prikbord.

• Flower50

Ik ben het met tessa eens ik denk er net zo over

• Happy

Ook ik ben het met Tessa eens

Ook ik heb maar tijdelijk een lening nodig en het gaat niet om zo een heel groot bedrag

Ik kan alles overleggen id bewijzen en salarisstroken en soms is het even nodig hoe naar ook, maar dan liever even op deze manier dan dat ik voor zo een laag bedrag naar de schuldhulpverlening moet.

Verder zijn wij ook eerlijke mensen vandaar dat ik ook alles wil opsturen naar diegene die ons serieus willen lenen op redelijke basis

Inderdaad Hans die malafide leenpraktijken moeten wel opgedoekt worden dat ben ik met je eens.

Maar er is niets mis met een lening in goed overleg met goede voorwaarden ik vraag niet om een gift maar een kleine lening en ik ben ook van plan om die op een nette manier af te betalen.

• tessa

en dat is dat het gene wat ik bedoel, voor “tijdelijke ”hulp moet je niet

overgeleverd worden aan een hele reeks van bureaucratie

en nog meer ellende , dus ik had het NIET over de mensen die al zo VER zitten dat ze inderdaad hun( oude) schulden niet kunnen afbetalen, maar voor mensen die onverwachts door een tegenslag of andere overziene omstandigheden tijdelijk WAT geld nodig hebben (omdat ze zoals heel veel mensen geen buffer hebben).

en ik weet daar HAD je voor moeten sparen , maar HAD is NU niet aan de orde dan

ik wou dat ik je kon helpen happy , succes en sterkte , tessa

• Happy

Juist tessa zo is het .

Ik heb door die flitslening een enorme rente 149 euro per maand en dat is gewoon zonde ik betaal dat liever in een keer extra aan iemand dan elke maand . Doordat ik het weer elke keer kan opnemen kom ik er wel want ik werk wel en mijn man ook maar ik wil er gewoon van af .750 euro is geen groot bedrag dus ik hoop dat het ooit eens lukt

Dank je wel en jij ook heel veel sterkte

• cordiny

jouw oproep hans om die zooi te verwijderen is heel terecht.ik heb ook al meerdere malen verzocht de boel hier te schonen. het lijkt wel of hier geen webmaster is.

en wat betreft dat lenen om uit de schulden te komen? dat bestaat niet. de enige manier om uit de schulden te komen is om nooit meer te lenen. en ben je uit de schuld zorg er dan ook voor dat je niet rood kan gaan staan op je bank. want dat rood staan is vaak het begin van schulden.

• Hans

Oke Hans

Sta lijnrecht achter met die “Nigeriaanse Scam 419” zooi

der moet op dit forum behoorlijk worden gefilterd.

(tu)