Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het wordt stil hier.....HiHi

• Hans

:)-D

Een beetje stil, zijn onze “Scam” gasten gevlucht …Oh en waar naar toe……..

• Plinius

ik mis ze eigenlijk wel een beetjuh :S

• Hans

Come let's book a flight to the place to be “Nigeriaaaa” :)-D

:)-DX(

• Hans

Ja joh de enigste middel om ze te zieken is gewoon dit soort dingen, en als ze mails sturen met een aanbod gewoon negeren die zooi

dat is het gewoon “Trash” , en je weet met dit soort fora's of diverse marktplaaten op het net zijn ze gewoon een plaa, kijk maar is bijvoorbeeld

op de site's van openhandel.nl en speurders.nl

Hier op dit forum moet de moderator gaan filteren, en echte serieuze aanbieders maar dat zal wel moeilijk zijn.

Ik heb ook een aanvraag ingediend op openhandel.nl maar je krijg heel veel troep niet alleen Nigerianen ook Nederlanders die een soort premie willen

en daar trap ik niet in want eenmaal wat overgemaakt je bent het kwijt.

Hoop dat in de toekomst WEL lees WEL echte eerlijke oprechte serieuze aanbieders zich melden, maar dat zal wel een illusie zijn.

Groetjes

HansRT

• ellen

Nog mooier is om hun zelf op te lichten,weten ze gelijk hoe het voelt, zo heb ik één gevraagd te bellen omdat ik toch nog vragen had, half uurtje gebabbeld en toen toch vriendelijk gezegd dat ik vanaf zag, waren daarna niet zo vriendelijk meer hahahaha

• Hans

Maar bij the way, ik zelf heb wel een bedrag nodig daarom heb ik het wel een e ander geprobeerd maar geen positief resultaat, hoe zijn uw bevindingen.

Laat me even weten hoe en wat

Bijvoorbaat dank en met vriendelijke groet

Hans

• Plinius

:D

• Plinius

:)

• Hans

Ja joh de enigste middel om ze te zieken is gewoon dit soort dingen, en als ze mails sturen met een aanbod gewoon negeren die zooi

bedoel je nu dat je die negerianen moet nugeren of neguren?