Kijk voor informatie op het gebied van lenen zonder BKR op de onderstaande website.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLaat ik zo zeggen wat voor codering je hebt, maar bij de meeste banken of intermediars is een bkr notering altijd de reden
van afwijzing dus je kan het wel proberen maar of je in aanmerking is natuurlijk hoe beoordeelt de bank/intermediars je
notering maar ook wat is je status, daar bedoel ik mee heb je vast dienstverband / inkomen(s) & uitgaven, maar eenmaal BKR
dan moet je rekenen meestal op NEE.
En trap niet in de mooie reclames met mooie beloftes, ze houden je aan het lijntje en conclusie dan zeggen nee het gaat niet door, op diverse marktsite's dat je kan lenen met een notering.
Ik heb dit zelf ondervonden.
Probeer als je echt in de problemen ben bij je gemeente de GKB, en leg je situatie haarfijn uit, die kunnen je eventueel helpen alszijnde schuldhulpverlening maar je moet al je gegevens bloot geven geen geheimen.
Hopend dat je hier iets mee kan.
Groetjes HansRT
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?