Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helpppp wie kan ons uit de brand halen????

• Eliza

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag wie kan ons duizend euro voorschieten. Ik heb geld in een depot dat wordt vrijgemaakt dan kan ik die duizend euro in een keer doorstorten. Maar dan kan ik op tijd de huur betalen. Ik garandeer dat ik alles terug betaal evt met rente voor het vertrouwen.

Wij hebben laatst weer een groot bedrag moeten betalen voor essent anders werden wij afgesloten. Ik hoop dat iemand ons dit geld kan voorschieten zodat wij die stress niet meer hebben. Vriendelijke groet een wanhopige moeder met kids

• Marcel

Die stress heeft U zelf veroorzaakt, triest voor die kids….

• Happy

R Schreef:

——————————————————-

> Die stress heeft U zelf veroorzaakt, triest voor

> die kids….

Je weet natuurlijk nooit de voorgeschiedenis, dus daarom beter ook niet te snel oordelen.

Er zijn best wel gevallen natuurlijk die mensen zelf veroorzaken maar lang niet iedereen…. iedereen kan soms in zo een situatie komen.

• Plinius

klopt, iedereen kan het overkomen…veiligheid is er niet….het is schijn veiligheid

• schanul

Hoi Eliza,

Hoop dat je hulp hebt gevonden; geldproblemen lijken me veel groter dan alleen een keer huur oid, dus aan dat depot twijfel ik….

Maar ook voor je kinderen; we gaan de koude periode in; volgens mij mogen ze je in de maanden vanaf Oktober tot en met Maart niet afsluiten van Gas en Water…is ooit een keer iets wettelijks over vastgelegd…ff checken bij bureau rechtshulp…succes

• Marcel

Ja met de nadruk op SOMS, als je een GROTE SOM GELD voor je energieleverancier moet betalen, heb je het fout gedaan….

• Marcel

Ik weet dat het pijn doet,realisme doet soms pijn, is geen bestraffend vingertje, is proberen mensen wakker te maken, het is niet slecht bedoeld., met

de opmerking sluit ik overigens de ernstigste gevallen, zoals plotseling ontslag of ziekte e.d uiteraard uit, wat uiteindelijk iedereen kan overkomen…fijne dag.

• karin

wie oh wie kan mij raad geven;

word afgeloten electra van eneco,heb tich keer gebeld met voorstellen betalingsregeling etc,maar zijn zo onmenselijk.

door finc.problemen en in ziektewet geraakt ruim 7 mnd geleden,en loonbeslag bij mn man,zie ik t echt niet meer zitten,kregen bij schuldhulp kredietbank ook afwijzing ivm koopwoningmdie moest maar als eerst verkocht worden,net of dat dat in crisistijd zomaar gaat.leven echt zeer zuinig,maar krijgen nergens hulp, en dan nu weer eneco,wat te doen nu,??? wie weet advies,bij afrekening van eneco zaten 2 oude correctierekeningen van 2008 en 2009,zonder aankondiging nu met ik t totale bedrag van 3300 euro direkt betalen,

• Emiel

Hallo Karin,

Een schuld van 3300 euro aan een energieleverancier onstaat natuurlijk niet zomaar.

En “correctienota's” over voorgaande jaren ? Dat is nogal ongebruikelijk, is er met meterstanden iets niet in de haak (?)

Maak zo snel mogelijk een afspraak met Eneco voor uitleg en een mogelijke betalingsregeling.