Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie wil en kan mij helpen ben bedrogen en opgelicht

• fait

wie kan mij helpen ben opgelicht en bestolen moet voor 19–01-2010 . 3800euro betalen wie kan het mij lenen voor een korte periode,, wil je weten wat er is gebeurt leg ik het je uit maar niet hier. ik heb een onderpand dat staat nu in de verkoop maar de tijd van het jaar is niet goed . heb alles wat ik kwijt kan al in de verkoop maar het schiet niet op en de tijd dringt nog maar 120 eurro verdient. wie kan mij helpen

• Hans

wat heb je zoal te koop dan?

misschien heb ik wel interesse.

• bas

Welke persoon kan mij met onderstaande helpen?

Een aantal jaren geleden is met mijn ex een huurschuld ontstaan en uit handen gegeven aan een incassobureau,deze heeft er een zaak van gemaakt bij de rechter,en een titel bij verkregen,Naderhand is er in Aug 2007 een betalingsregeling opgesteld om de algehele vordering te voldoen (zie onderstaande) ad €100 p.m. die ook betaald word tot op de dag van vandaag. Wat mij opvalt is het laatste puntTERMIJNVERHOGING NA TITEL ,wat nog meer is als de hoofdsom,terwijl de vordering aan opdrachtgever allang is voldaan,kan dit zomaar?? en wie kan mij hier serieus bij helpen,want die mensen zijn moeilijk.

Hoofdsom na titel:€3.052.26

rente tm 15-01-2010:€326.49

rente va 15-01-2010:P.M.

proceskosten:€636.26

executiekosten:€146.01

termijnverhoging na titel:€3.309.60 —-wat zijn dit voor kosten? en kan dit zomaar?

Totaal:€7.470.62

Ontvangen:€4.100 (maandelijke betalingen va aug 2007 ad €100)

ontvangen bij client:€1774.92

Saldo :€1595.70 (wat nu nog openstaat van de vordering)

Dus totaal is daar een bedrag van €5874.euro betaald terwijl de totale hoofsom plus executiekosten en proceskosten allang zijn voldaan,kunnen zij dit restant bedrag zomaar opeisen.

Wie kan mij hierbij helpen,!!!!

• bas

Welke persoon kan mij met onderstaande helpen?

Een aantal jaren geleden is met mijn ex een huurschuld ontstaan en uit handen gegeven aan een incassobureau,deze heeft er een zaak van gemaakt bij de rechter,en een titel bij verkregen,Naderhand is er in Aug 2007 een betalingsregeling opgesteld om de algehele vordering te voldoen (zie onderstaande) ad €100 p.m. die ook betaald word tot op de dag van vandaag. Wat mij opvalt is het laatste puntTERMIJNVERHOGING NA TITEL ,wat nog meer is als de hoodsom,terwijl de vordering aan opdrachtgever allang is voldaan,kan dit zomaar?? en wie kan mij hier serieus bij helpen,want die mensen zijn moeilijk.

Hoofdsom na titel:€3.052.26

rente tm 15-01-2010:€326.49

rente va 15-01-2010:P.M.

proceskosten:€636.26

executiekosten:€146.01

termijnverhoging na titel:€3.309.60 —-wat zijn dit voor kosten? en kan dit zomaar?

Totaal:€7.470.62

Ontvangen:€4.100 (maandelijke betalingen va aug 2007 ad €100)

ontvangen bij client:€1774.92

Saldo :€1595.70 (wat nu nog openstaat van de vordering)

Dus totaal is daar een bedrag van €5874.euro betaald terwijl de totale hoofsom plus executiekosten en proceskosten allang zijn voldaan,kunnen zij dit restant bedrag zomaar opeisen.

Wie kan mij hierbij helpen,!!!!

• theo

tja ik kan zegen dat ik ook niet helemaal eerlijk ben behandelt eigelijk wel sneu maar ja had ik het maar niet gekocht

hoopelijk een wijze les

• bartje

WERK EN ALS JE NIET IN ORDE BENT GEESTELIJK OF LICHAMELIJK .

• markie

Mensen die psygische niet in orde zijn lopen meer kans om arm te worden kan ik me voorstellen.

• MENEER PASsTOOR,

BID TOT GOD BRENGT HOOP