Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraag niet om lening maar hulp

• mieke

Beste mensen.

ik vraag om hulp en geen lening.

Maatschappelijk werkster is in septmber 2009 bij mij geweest.

wij hebben toen schuldhulp aangevraagd,Dat loopt nu.

ondertussen heb ik wel vaste lasten netjes betaald,

maar nu keek ik op internet bankieren en zag dat de bank mijn roodstand had ingetrokken,

dat is alleen maar goed.Schuldhulp had de bank benaderd zeiden ze vanmorgen op de bank,was er naar toe geweest.

dus 18 euro + nu.

Maar de bank heeft ook mijn 2 maanden huur terug gestort die ik betaald had.

dus huurschuld nu!!!

Heb maatschappelijk werkster gebeld en die komt morgen.

Ik heb een wao uitkering van 830 euro waarvan al vanaf 2008 beslag is gelegd.

dus ik houd 757 euro pm over.Ben 63 jaar en alleen staand.

ben zo bang dat ik mijn huis uit moet??

wie heeft zoiets meegemaakt en is er nog een sprankje hoop voor mij??Ik ben totaal uitgeput nu!!!!

mieke

• mieke

??

• mieke

Beste Ron.

ja van die 757 moet de huur nog af.

Gisteren zag ik op internet bankieren dat de bank mijn rood staan plots had ingetrokken want schuldhulp had de bank benaderd.

En ze hadden 2 maanden betaalde huur terug gestort.Wat ik heel erg vind al die tijd heb ik van die 757 mijn huur kunnen betalen!!

• Happy

Mieke

Ik zou zo snel mogelijk de woningbouw vereniging bellen als ik jou was en het uitleggen

Mischien kan je een betalingsregeling treffen , vaak kan dat wel en is er wel goed te praten met die mensen

Je zal zien dat lucht op en geeft je wat rust dan weten ze tenminste dat je van goede wil bent en dat je het wel wilt betalen

Ik wens je heel veel sterkte

• Plinius

Benader Maatschappelijk werk en de Woningbouwvereniging en mogelijk ook sociale zaken in uw gemeente.

U heeft recht op een (minimum) inkomen, u moet tenslotten ook kunnen eten. Benader de instanties en leg de situatie uit, eventueel net zo lang als nodig is.

• mieke

Bedankt voor de reakties.

Ik heb maatschappelijk werk benaderd en woningbouw geweest.

Schuldhulp had een fout gemaakt bij de bank.

Roodstand is gelukkig ingetrokken( ben er blij mee) die 2 maanden huur word bij schuldhulp meegenomen.

Woning bouw ging er dus akkoord mee.

Gelukkig nooit meer roodstand bij mij!!!

Heb maar net amper te eten maar ik kan naar de voedselbank totdat alles is geregeld door schuldhulp.

Ik ben nu een gelukkig mens…kan weer slapen en heb weer rust .

Maar ik ben o zo blij dat ik niet meer rood sta..dat geeft de rust!!

Voor de mensen hier een tip…..ga naar de gemeente en leg alles uit.

Zo zie je maar dat ik zonder lenen eruit ben gekomen.

Allen veel sterkte en succes…..leen niet!!!

raadpleeg de goede tip gevers hier op dit forum.

• Plinius

Gefeliciteerd Mieke,

Gelukkig heb je weer wat meer rust en straks ook weer wat meer ruimte op financieel gebied.

Plinius :)

• Happy

Hoi Mieke

Ik ben heel blij voor je

Gelukkig dat geeft een hoop rust

• cordiny

fijn voor jou mieke dat het zo geregeld is. waren maar meer mensen zo blij met *niet rood kunnen staan* daar beginnen de meeste schulden mee. ik heb nooit rood willen staan en dat bevalt me heel goed ik heb alleen maar aow maar nooit een cent schuld.

gr. diny

• james Larry

verwijderd, overtreding huisregels !