Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kijk ook even hier naar ......

• Hans

Kijk ook even naar de onderstaande site betreft de Nigeriaanse oplichting praktijken “ SCAM 419 ”

Ik probeer ook de meelezende Nigerianen die met deze praktijken bezig houden te storen en te ontmoedigen op dit forum deze rotzooi te verspreiden

http://home.rica.net/alphae/419coal/

• Plinius

Jij zorgt er juist voor dat dit prikbord een puinhoop is……Ga eens iets nuttigs doen ipv alleen jezelf maar op dit prikbord vervelen!

• Hans

Oke ik ga wel Heen ….

Gegroet en laat dan de boel d:(e boel……………………..

• Happy

Ah neeeeee:(

Blijfffff je zou eigenlijk administrator moeten worden hier(tu)

De echte doet niets dus mischien kan je het overnemen dat zou mooi zijnX(

• Hans

Thnks Happy,

Ja dat zou ik best willen “maar ben er op de achtergrond wel mee bezig om vooral elke keer maar weer een reactie te sturen naar de bedriegers van de firmanenten List & Bedrog om ze te op zijn hollands gezegd te sarren”

Maar als bepaalde figuren dit gaan zien als vervuiling ….Ja dan kan je net zo goed stoppen met dit soort fora's

Maar ik blijf “In the Picture” zoals eens een Romeins krijgsheer zei

“De beste verdediging is de frontale aanval”

ik ben even vergete welke maar het is wel het juiste standpunt tegen deze lui.

Zoooooo………

Ps, voor de meelezende Nigeriaanse freunde, lees goed dit is geen aanvraag voor een lening.:)

• Plinius

Jij geeft ze alleen maar de aandacht die ze willen en bent een nerveuze prikker die dit prikbord zijn functie ontneemt.

Een ban zou het PB en jou zeer goed doen. Je bent manisch bezig met prikken hier.

Dit advies is helemaal gratis B)-

• Hans

Ja jij een beetje manisch jaloers

• Plinius

Waarop?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.