Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dus ........

• Hans

Dus het doel van dit forum is voor mensen die echt in problemen zitten en die niet meer weten hoe en wat, en van serieuze particulieren, instanties, gemeente instellingen die eventuele hulp en advies kunnen aanbieden.

En niet al die figuren die met loze beloftes komen en geld los probreren te peuteren of zeer dure schuldhulp aanbieden, of de zogenaamde zonder BKRtoetsing krijg je geld

Dus oproep aan de redactie probeer dit forum te houden waar het voor is en filter en verwijder dat soort berichten van oplichters en ander gespuis.

Zo ik heb gezegd.

Groeten en All the Best to fight the Scam

Hans

• Hans

Thnkx

• Plinius

Het verwijderen van de berichten is wel een effectief middel maar er op reageren niet

Dat is het verschil Hans RT ;)

• Hans

Ja nu eindelijk wordt die rotzooi verwijderd dus dan zit mijn taak erop in de

zin van niet reageren alleen als het de spuigaten uitloopt, en Plinius jouw

taak zit er ook op om mij te controleren dus dat is niet meer nodig.

Ik zou zeggen zonnige groetjes en all the Best

Hans RT :)-D

• cordiny

hehe eindelijk wordt er hier wat aan gedaan…..weg met die bedriegers die de mensen nog verder de schuldput in proberen te krijgen.

veel succes R1

gr. diny

• Hans

hou alleem wel in de gaten als je je emailadres hier op het prikbord zet dat je een gigantische partij spam in je mail gaat krijgen. en als dat eenmaal gebeurd zie daar dan maar weer eens af te komen dat lukt je alleen als je na die tijd een ander emailadres neemt.

maar dat hier eindelijk opgeruimt word SUPER(tu)

• cooley

Hallo,

Groeten.