Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eerlijke zakenman gezocht

• Gezin in nood

Hallo,

Wij als gezin zoeken dringend financiele hulp.

Wij kunnen maandelijks terug betalen waar we je de ins en de outs over zullen vertellen mits je het hart op de juiste plaats hebt en ons als gezin met kinderen wilt helpen.

Ik ben tevens zwanger, man is 80-100% afgekeurd, mag niets meer betekenen op de werkvloer, ben druk werkzoekende maar dat valt niet mee.

Denk je “ik kan iets betekenen in deze” aarzel dan niet daar de nood extreem hoog is.

Het te lenen bedrag bedraagt 30.000 euro.

Zoals gezegd “Wij kunnen maandelijks terug betalen mits er iemand is die wil helpen”.

Bij interesse graag bellen naar 0 6 2 9 0 6 9 4 0 4

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank.

P.s.

Er wordt niet in natura terug betaald !!!!!

• Hans

een eerlijke zakenman komt hier niet die heeft werk zat dus hoeft hij zijn slachtoffers niet hier te zoeken.

of je zit de kluit te belazeren en dat er iets gebeurd op het moment dat je jou 06nummer belt of je bent niet erg slim om je nummer hier op te zetten want dat is vragen om moeilijkheden.

ik hoop het laatste maar laat dan je 06verwijderen

• eliza

Hallo gezin in nood,

Ik kan jullie helaas geen geld lenen maar ik heb zelf ook een heleboel schulden en ik ben tegen iets aan gelopen wat echt mogelijkheden biedt. Misschien kunnen jullie mij bellen en kunnen wij er over praten.

Mijn telefoonnummer is 06-55168199. Ik hoop dat jullie er uit komen. Maar jullie zijn zeker niet de enigste in een moeilijke situatie.

Vriendelijke groet en sterkte Eliza Barendse

• cooley

Hallo,

Ik kan u helpen een orgaan nodig hebben van de lening en ik ben klaar om u te helpen met eventuele bedrag van de lening die u loking voor, alleen als u klaar en worden volledig vertrouwen van het hebben van deze lening, alleen wat we van u nodig is voor e-mail ons terug en we zien u deze lening op uw harde. U kunt e-mail wordt via deze e-mail id: cooleyloancompany@financier.com

Groeten.