Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prive gegevens

• John

Goededag,

IK heb gereageerd op een mail voor een lening via een prive persoon die vroeg mij kopie loonstrook

en kopie paspoort en zou direkt een contract sturen maar nog niets vernomen, ik denk dat ik in

de maling ben genomen, kan het doorsturen van deze gegevens gevaarlijk zijn gelieve mij adviseren

kunnen ze iets doen met mijn rekening.

Bvd & Mvg,

John

• John

Goedemorgen,

Ik heb het gisteren opgestuurd (kopie loonstrook / paspoort), maar heb alleen een email adres verder niets

ga dadelijk even bij de politie langs voor info.

Alvast bedankt voor de hulp en ik hou je op de hoogte

Mvg John

• John

Ja dom ik heb het ingescand, maar de politie zij tegn mij we kunnen nu weinig doen je

heb alleen maar een email adress en verder niets dus wat kan ik het beste doen op

dit moment … ik heb ook een mail gestuurd naar die lui maar geen respons

wat kunnen ze met mijn gegevens verder doen dat is even de de vraag

moet ik een nieuw paspoort gaan aanvragen of iets anders de politie is erg duister over deze

dit soort zaken omdat er nog niks is gebeurt.

• Plinius

Je kan toch LEZEN ????

http://geld-zorgen.startpagina.nl/prikbord/10904190/prive-gegevens#msg-10904190

• John

Ja ik wacht nog even, ik heb het mail adres doorgeven aan de politie

en het is een hotmail adres dus moelijk traceerbaar, ik wel een bericht gestuurd

naar die gasten dat ik afzie van enig hulp enzo, dus op het moment is het afwachten

hier is het mailadres, smurfen1944@hotmail.com , en ik heb alleen maar een voornaam een zekere Sandra

verder niets.

Dank u voor de help tot nu toe

• cooley

phising is a criminal offence worldwide.

moderator ron