Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn hart luchten

• Tuttebol

Ja het mijn eigen schuld, dat weet ik maar al te goed. Maar ik heb ZOOO kei hard gewerkt het afgelopen jaar! En we zijn zo goed op weg en dan gaat de VISA CARD bellen midden op de avond om uiteindelijk te beweren dat ik zit te liegen…… ik zou niet betaald hebben afgelopen maand…. Nu was ik wel wat aan de late kant omdat februari zo snel voorbij is gevlogen, maar ik had betaald op het moment dat ze belde. Maar ze geloofde me niet…. was ook niet voor rede vatbaar…… kreeg er geen speld tussen!

En dat was voor mij de druppel: na een jaar centjes tellen en lege flessen sparen en kringloopwinkels en op de kleintjes letten….. ik ontplofte gewoon. Ik heb de hoorn erop gegooid. Vandaag heb ik beleefd teruggebeld maar ze begon weer van voor af aan… met de mededeling dat de brief van de deurwaarder vandaag op de stoep zou liggen……..

Bij mij werd het echt rood voor mijn ogen. En weet je wat ik heb gezegd, dat ik hem terug zou sturen nadat ik mijn kont er mee af geveegd zou hebben! Ik weet niet of het slim was, maar het luchtte wel heel erg op :-(

Enfin, ik heb betaald, ware het niet helemaal op tijd, maar ik heb betaald…. zou dat nog wat uitmaken denken jullie? Je hoeft je toch ook niet zo maar voor een misdadiger uit te laten maken door een of andere tuthola die denkt dat ze het weet niet wat is? Zo hoef ik me toch niet te laten behandelen? Ook niet door de telefoon, ik ben toch nog steeds klant?!

• Hans

als je te laat hebt betaalt kunnen ze in princiepe nog wel de deurwaarders kosten op je verhalen omdat je het hebt nagelaten op tijd te betalen.

mocht je de volledige rekening hebben betaald (ex deurwaarder) dan kan je dat altijd op je eigen afschrift zien en dus aantonen dat er wel degelijk betaald is alleen ja net wat ik zeg de deurwaarderkosten kunnen ze waarscheinlijk wel op je verhalen

sterkte ermee

ps zo'n brief is veel te glad om je kont mee af te vegen :)

• cooley

phising is an official crime worldwide !!

moderator ron