Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

medeleven

• anneke

wat staat er veel ellende op dit forum.

ook ik heb schulden gehad, maar ben er gelukkig door familie helemaal weer uit gekomen. Doe je zelf niet beter voor dan het is. Praat er over met mensen die je vertrouwd.

Ga naar het maatschppelijk werk en laat je helpen.

Ik weet dat je er ziek van word, niet slapen, maagklachtrn etc,

Ik voel weer helemaal met iedereen mee, wat een naar gevoel.

ik ben er uit gekomen en wens iedereen heel veel sterkte

• (Be)SpaarChick

Wat ontzettend goed van je dat je eruit bent gekomen en eruit blijft!

• Anneke

Natuurlijk leef ik mee met mensen in nood. niemand wil zichzelf bewust zoveel ellende aan doen. het gaat ook niet van vandaag op morgen, zoiets ontstaat langzaam todat je er geen gat meer in ziet.en de aasgieren van banken en kredietverstrekkers die je eerst een dure lening verkopen, plukken je dan helemaal kaal, zonder pardon.Het enige wat mensen met hoge schulden kunnen doen is hulp zoeken. Hetzij bij familie of bij instanties, en zeker geen oplossing proberen te zoeken bij bonafide kredietverstrekkers, die komen het geld zelfs tot bij de voordeur halen.

Iedereen wil graag een goed leven, maar mensen met een minimum inkomen kunnen daar niet aan deel nemen en dat is vaak erg frustrerend. Het is een bikkelharde maatschappij geworden waarin men elkaar afmaakt als het om geld gaat.Laten we naar niemand wijzen met het boze vingertje, morgen kan het jou overkomen.

Als ik al de verhalen over wanhopige mensen lees doet me dat heel veel. Helaas heb ik geen grote zak met geld liggen anders zou ik zo hier en daar wel helpen.

• Anneke

sinds gisteren heb deze site bezocht en heel veel gelezen, ondanks dat het mij nu weer goed gaat heb ik er buikpijn van.

iedereen kent wel een gezin waar het moeilijk gaat. mijn voorstel aan iedereen die geen zorgen heeft is…………..

Probeer te praten met die mensen. geef iedere week een iets. een pakketje levensmiddelen.. de helft van je kerstpakket………..een paar tientjes van je vakantiegeld….schuif met kerst en sinterklaas anoniem een doos achter de deur. Kan hier niet eens iets van op de tv????????????? Een oproep van zorg voor elkaar laat mensen niet verzuipen.

Ik doe dit al met een gezin en het geeft je zo veel voldoening………