Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

25.000 euro persoonlijke lening

• Gezin

Het begon met 10.000 euro doorlopend krediet,en het eindigde met een 25.000 euro.Wij hebben van die 25000 DK een persoonlijke lening gemaakt,de risico van weer opnemen is nu geheel weggenomen.Wij zitten nu aan 662 euro per maand aflossing….triest maar het zijn onze eigen fouten die we gemaakt hebben.Wat vinden jullie van deze bedragen ,wat vinden jullie hier van ? ik heb inmiddels een bijbaantje genomen,het is wel te doen die 662 euro per maand maar ik wil er snel vanaf wezen,vindt het doodzonde en echt een zeer stomme fout die we gemaakt hebben,andere mensen met verhalen opinies en meningen is altijd fijn om te lezen …..dank alvast

• belinda

het is heel goed om van een DK een PL te maken. een DK is heel erg gevaarlijk even telebankieren en het bedrag stort je zo weer terug. Dit is wel een heel erg hoog bedrag in de maand om af te lossen, hopelijk houden jullie dat vol, anders komen er problemen, jammer van al de rente.

• Gezin

Hoi,ja de rente,we hebben begrepen dat als je tegen de helft aan zit,dus 12 à 13.000 hebt afgelost,het een stuk sneller gaat,het voelt echt als een blok aan het been, we hebben wel goeie banen maar toch komen we net tekort elke maand en doe niks extra's ….het idee om hier nog vijf jaar mee bezig te zijn wil ik echt niet daarom de bijbaan,ik wiler binnen 24 maanden vanaf zijn …..het wordt wel even ploeteren,mensen leen svp nooit en zeker niet deze absurde bedragen,wij hebben het geleend puur voor luxe zoals een verre reis etc ….ontzettend stom !!!

• belinda

25000 euro met rente wilen jullie dat in 1 jaar aflossen?

dat is per maand wel 2250 euro. als je nu al te kort komt elke maand hoe wil je dat dan gaan doen?

wees eerlijk op deze site ik denk dat er meer an de hand is

• (Be)SpaarChick

Als de wiedeweerga aflossen en dit nooit meer laten gebeuren!

Als je iets niet meteen kunt betalen (behalve je huis) dan kun je het je niet veroorloven.

• Gezin

Belinda,er staat 24 maanden,dus twee jaar,wij werken inmiddels 6 dagen per week dag en nacht,moet lukken…..

• Belinda

sorry, ik had het verkeerd gelezen.

heel knap dat jullie zo hard werken om uit de schulden te komen.

wel erg zuur dat je zo hard moet werken, doe af en toe ook iets leuks anders houd je het niet vol. jullie zullen zien dat je over twee jaar heel trots bent op je zelf.

• Gezin

Belinda Schreef:

——————————————————-

> sorry, ik had het verkeerd gelezen.

> heel knap dat jullie zo hard werken om uit de

> schulden te komen.

> wel erg zuur dat je zo hard moet werken, doe af en

> toe ook iets leuks anders houd je het niet vol.

> jullie zullen zien dat je over twee jaar heel

> trots bent op je zelf.

Ja af en toe iets leuks,dat zal dan een eindje fietsen wezen want pretparken ed vinden wij echt zonde geld,de kids moeten maar even wachten.We gaan wel soms zwemmen ed daar kan je ook van genieten maar het valt niet mee…..het allerwrangst is nog dat je allebei goeie banen hebt en goed gediend,we hadden beter effe kunnen wachten met die lening en het gespaard,maar dat is allemaal achteraf smoesjes.Ik beschouw dit zelf toch als het stomste ooit gedaan,zeg je 5000,dan ok,maar 25.000 is gewoon niet normaal meer,we proberen wel positief te blijven,want je hebt de kids weet je en die kunnen er niks aan doen,het is onze eigen oerstomme actie geweest …..

• Belinda

Wees niet te hard voor je zelf. Het is gebeurd en je kunt het niet terugdraaien. Je hebt er van geleerd en het zal je ook nooit weer overkomen, het leven is nu eenmaal een grote leerschool.. Over een paar jaar heb je weer lucht.

Gelukkig kun je het zelf nog oplossen, denk maar eens aan al die mensen in een schuldsanering, die moeten het doen met 70 euro in de week met 4 personen.

heel veel geluk en wijsheid wens ik jullie. groetjes belinda