ik heb met spoed 500 euro nodig wie kan mij zo spoedig mogelijk hieraan helpen
ik heb een baan dus kan u per maand 150 tot 200 euro terug betalen
groetjes Christel
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGeachte klant,
Ik ben de heer Paul van Paul lening bedrijf. Ik wil u laten weten dat we alle soorten van lening diensten aan te bieden, zowel gedekte en ongedekte lening. In dit bedrijf, geven we leningen op basis van vertrouwen en eigen vermogen. Als u werkt oprecht met mij, zullen we samen een mooi bedrijf na alles. Ik heb je nodig om mij met de details hieronder, dus ik kan de nodige informatie over u en de lening te krijgen. Wanneer u deze gegevens door te sturen, zal de lening bepalingen en voorwaarden / Overeenkomst document naar u worden verzonden voordat de lening overdracht kan place.The lening wordt gegeven bij een goedkope lening van 3% dus weer terug naar mij met deze gegevens, zodat kunnen we proceed.email: paul_len****r@sify.com
Ik ben gevestigd in Verenigd Koninkrijk
NIET DOEN
WEST AFRICAANSE PRAKTIJKEN
ZIE NIEUWSBERICHTEN …GOOGLE…
belinda als je 150 200 per maand terug kan betalen dat betekend dat je per maand dat geld overhoud.
Of ze laat wat anders weer liggen dat ze moet betalen!! en schuift het weer op.
Een bank geeft echt wel die 500 euro,mits je betrouwbaar en goed betalend daar in het archief staat,is dat niet dan zo
dan is er wat anders mis.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?