Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie helpt mij met spoed aan 500 euro

  • Christel

    ik heb met spoed 500 euro nodig wie kan mij zo spoedig mogelijk hieraan helpen

    ik heb een baan dus kan u per maand 150 tot 200 euro terug betalen

    groetjes Christel

  • m r paul justice

    Geachte klant,

    Ik ben de heer Paul van Paul lening bedrijf. Ik wil u laten weten dat we alle soorten van lening diensten aan te bieden, zowel gedekte en ongedekte lening. In dit bedrijf, geven we leningen op basis van vertrouwen en eigen vermogen. Als u werkt oprecht met mij, zullen we samen een mooi bedrijf na alles. Ik heb je nodig om mij met de details hieronder, dus ik kan de nodige informatie over u en de lening te krijgen. Wanneer u deze gegevens door te sturen, zal de lening bepalingen en voorwaarden / Overeenkomst document naar u worden verzonden voordat de lening overdracht kan place.The lening wordt gegeven bij een goedkope lening van 3% dus weer terug naar mij met deze gegevens, zodat kunnen we proceed.email: paul_len****r@sify.com

    Ik ben gevestigd in Verenigd Koninkrijk

    NIET DOEN

    WEST AFRICAANSE PRAKTIJKEN

    ZIE NIEUWSBERICHTEN …GOOGLE…

  • m

    ook ik heb serieuze nood en kan niet mailen kunt u eventueel mailen voor het tel nummer mvg m

    mdeleeuw09@gmail.com

  • maria

    Als jij dat bedrag per maand terug kan betalen waarom heb je die 150 200 nooit terug kunnen leggen?

    ik snap niet dat je daarom nog bedelt ! mens ga ff naar je bank voor dat kleine bedrag!!

  • Belinda

    Ga niet in op buitenlandse aan bieders van leningen, daar komt narigheid van.

  • belinda

    Maria wat moet iemand nou met zo'n opmerking. De nood is hoog als je om een lening vraagt middels dit prikbord. En banken lenen niet zo maar 500 euro.

  • maria

    belinda als je 150 200 per maand terug kan betalen dat betekend dat je per maand dat geld overhoud.

    Of ze laat wat anders weer liggen dat ze moet betalen!! en schuift het weer op.

    Een bank geeft echt wel die 500 euro,mits je betrouwbaar en goed betalend daar in het archief staat,is dat niet dan zo

    dan is er wat anders mis.

  • Belinda

    Maria waarom denk jij dat zij om raad vraagt? omdat ze in de narigheid zit. Als je een negatieve BKR hebt dan leent de bank je niets ook geen 500 euro.Ze zal wel met spoed rekeningen moeten betalen. als alles zo zwart wit is als jij chrijft was deze site ook niet nodig.

  • anoniem

    Heeft u ook een website? En hoe veilig is het om bij u te lenen? Leent u ook met een bkr notering?

  • belinda

    Mevrouw Caroline,

    Op dit prikbord komen mensen met grote financiele problemen. Bent u ook zo iemand die hier van wil profiteren?

    U schrijft zo'n lief bericht, maar niet helemaal Nederlands. Bent u ook een gevaarlijke geldschieter?

    Mensen pas op