Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie helpt een alleenstaande moeder?? zie door de bomen het bos niet meer

• Ikke

Hallo,

Ook ik zit met een torenhoge schuld en een negatieve bkr..

Ik ben op zoek naar iemand die mij zo rond de 30.000 zou kunnen lenen alles op papier, ik kan zo rond de 250/300 in de maand afbetalen.

Ik ben een alleenstaande moeder, en zie op dit moment door de bomen het bos niet meer.

Wie kan me helpen??

• Ruud

Ikke, kap met dat lenen, je zakt steeds dieper weg in dat moeras,ga praten met een proffesioneel iemand,trap niet opnieuw in die onzin,voor 300 per maand moet je met een goeie hulpverlener alles op een rij kunnen zetten …..

• belinda

ga niet lenen bij bonafide leners die zich soms vanuit het buitenland aanmelden. er zit een groot risico aan.

Zoek hulp bij een instantie

• Raymond

Beste Belinda,

je doelt waarschijnlijk op malafide leners (onbetrouwbare leners) ipv bonafide leners (betrouwbare leners)

Raymond

• vanessa

Hoi,

Ik ben ook een alleenstaande moeder ik begrijp je situatie maar altijd te goed heb weliswaar nog geen schulden alleen mijn fijne ex probeert mij en onze 2 kinderen van 2 en 5 het huis uit te krijgen die we gezamelijk gekocht hadden en die nu op zijn naam staat waar ik huur voor betaal…de betalingen gingen altijd contant wegens goed vertrouwen hoe stom kon ik zijn en nu beweert hij dat hij al 9 maanden geen huur meer gehad heeft van mij. Mijn verhaal loopt via de rechter en als ik niet met bewijzen kom die ik niet heb kan ik 5000,- aan hem gaan betalen (dubbel huur dus) en zit ik in hetzelfde schuitje als jouw alleen word ik en meisjes daarentegen op straat gegooid…maar ik blijf positief hoop dat je dat ik kan zijn want anders ga je t niet redden…be strong je bent hopelijk gezond je hebt een kind of kinderen haal daar je krachten uit en dan kom je er wel weer uit geloof me….heeeel veeel sterjte leef met je mee.

Liefs Vanessa

• belinda

Raymond, ik bedoel ook niet bonafide leners. Laat deze mensen hulp zoeken en niet in zee gaan met oplichters die profiteren van andermans leed.