hallo ik ben een jonge meid van 21 en woon op mezelf geen contact met ouders leefde van de studiefinanciering heb altijd vakantiebaantjes gehad altijd gewerkt, netjes iedere dag naar school geweest studie afgerond diploma opzak werk gezocht en gevonden, ma nu komt het:
augustus stopte de studiefinanciering werk starte vanaf 1sept,, waarvan ik 28okt krijg uitbetaalt (eerste loon)
dus wat doe je gemeente bellen vragen voor een overbrugging want moet toch leven rekeningen etc betalen,
en wat denk je,, nou nou,, je moet een leer werk traject volgen! ik zeg mens ik kom net van een 4jarige studie af heb in sept werk waar moet ik van leven? ja mevrouw krijg ik te horen dat is niet mijn probleem tuut tuut tuut…
nou is mijn vraag wat kan ik eraan doen? door die zeik sta ik in het rood en dan vraagt de overheid zich af hoe komt het dat je jeugd van tegenwoordig zich in de nesten werkt? hoe komt het dat de jeugd zo vroeg in het rood staat? nou dit is resutaalt…. als de overheid meer begleiding zou geven was dit nooit gebeurt!!! AL MIJN SPAARCENTEN VOOR EEN RESERVE INBOEDEL NA DE KLOTE!!!!