Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geld nodig

  • tanja

    ik heb snel geld nodig door dat ik het mezelf heb moeilijk gemaakt en er graag uit wil komen moet ik 5000 euro hebben.

    begon toen ik beviel van me kind me werk gever heeft mijn daarna zo erg gepest met me overal heen te sturen dat ik van de stress daar ben weg gegaan,10 jaar trouw gewerkt. toen is de elende begonnen.ik hou heel veel van me gezin en man maar ben dit nu bang om kwijt te raken. ik werk wel weer met vast dienst verband maar minder uren. als ik geld kan krijgen kan ik het niet meteen terug betalen dit wordt maar 100 euro in de maand.ps me man weet van niks.

    wie o wie kan mij helpen of advies geven waar ik heen kan voor hulp. een hopelose moeder

  • Rema

    Dat is toch iets waar je samen met je man uit moet komen, je draagt samen de verantwoordelijkheid voor een gezin, dus dit soort dingen los je ook samen op.

    Als je geld gaat lenen wordt het alleen maar erger.

  • Hans

    volgens mij is het ook helemaal niet verstandig om haar geld te lenen want dan gaat ze later weer lenen maar dan mag niemand het weten vooral die gene die nog geld van haar krijgt

    dus let op