Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rondkomen met 1068 euro

  • d@nielle

    wij een gezin met 2 kinderen kleine kinderen nog moet rond komen met 1068 euro!! en jezus wat is dat moeilijk…door beslaglegging, houden we dit nog over….t is niet grappig meer.maar aan de andere kant 1 jaar en we zijn uit de shit!! hopelijk dan he!

  • Belinda

    Dat is met een gezin met twee kleine kinderen wel heel erg weinig.

    Moet hier alle vaste lasten nog af? zoals huur, gas electra verzekeringen etc?

    Hoe is dit zo gekomen/ Hoeveel houden jullie over voor eten etc. in de maand?

    Kleine kinderen moeten luiers en zijn erg duur. Ik wens jukkie heel veel sterkte

  • d@nielle

    loonbeslag, het is niet anders, + cvz pakt 136 euro.

    dan hou je dit over. het valt niet mee. maar we komen er wel!

  • jonie

    d@nielle Schreef:

    ——————————————————-

    > loonbeslag, het is niet anders, + cvz pakt 136

    > euro.

    > dan hou je dit over. het valt niet mee. maar we

    > komen er wel!

    Knap hoor.

    Ik heb bewondering voor je dat je zo positief blijft.

    Hopelijk gaat over een tijdje de zon weer schijnen voor jullie

    Heel veel sterkte

  • Herman

    Beste Danielle,

    Ten eerste vervelende situatie, zeker met 2 kinderen, zeker met nog 34 dagen te gaan voordat het pakjesavond is. Een jaar is echter te overzien!

    Wellicht twee tips:

    Pak beide 's ochtends de Telegraaf à 150 euro, maakt 1368 EU per maand. (kan mooi voordat de kinderen uit bed komen, en op de naam van je moeder)

    Zorg voor enkele werkzaamheden tegen contante vergoeding, schilderen en schoonmaken bij kennissen etc. tegen voor beide interessante tarieven. (10 EU per uur contant moet makkelijk haalbaar zijn op zaterdag, à 8 uur, een extra 360 EU per maand, verzorgd door jou of je partner)

    Succes,

    groet Herman

  • corina

    hoi hoi

    Ik vind het zekers knap, dat je dat voor elkaar krijgt met 2 kids!

    Maar heb je aleens geinformeerd dat het loonbeslag ofwel belasting vrije voet hoger kan dan die 1068,00?

    Want in sommige gevallen is dat wel mogelijk (spreek uit ervaring)

    succes en mss heb je iets aan dit antwoord!

    en nogmaals toppie!!

  • d@nielle

    dank je wel allemaal voor de tips!

    ik ga er zeker wat mee doen, ben al aan het bellen ed. om de beslagvrije voet aan te passen.

  • corina

    ben benieuwd of het je gelukt is!!

    hoop t echt voor je

    laat ons het nog even weten!

    succes