Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ergens klopt er iets niet

  • Jan

    Hans Schreef:

    ——————————————————-

    > je klinkt een beetje als of jij afgewezen bent

    > voor die zelfde wsnp

    Nee, ik heb derhalve wel een forse lening staan, die fout in dit geval, erken ik en ik werk me het leplazerus om het netjes af te kunnen ronden over jawel…minimaal 4 jaar.

    Ik heb echter zaken gelezen waardoor ik twijfels heb over oa het toekennen van deze Wet.

    Echt schrijnende gevallen daargelaten.Ik heb dit ook ongeveer zo geformuleerd bij dat andere kleinere forum, maar dan ben je niet welkom, ik vindt dat vreemd en mag dat vinden.

  • Jan

    Oh vandaar

  • Daisy

    En toch wat Jan zegt klopt wel, dit is mij ook al opgevallen daar.

  • Jan

    Ksnap dat mensen het slecht kunnen hebben,heel slecht,maar dit hele Westen en Nederland is toch wel heel erg eenzijdig en egoïstisch gericht, vandaar die kredietcrisis ook, eens houdt het op !!

    Nee dan in Roemenië Haïti en Rusland, ga daar de boel 's bekijken van dichtbij , concreet: gaat het niet allemaal erg makkelijk hier ?

  • Hans

    jan je hebt (voor een deel) gelijk maar waarom moeten we ons altijd richten over de grens terwijl hier ook genoeg shit is.

    kledinginzamelingen genoeg voor roemenie en die roemenen strijken met de centen.

    witgoedinzamelingen voor het oosten omdat ze het zo moeilijk hebben terwijl de ergste minima hier in nederland altijd het vlees en groente duur moeten betalen omdat ze geen geld hebben om de aanbiedingen in te vriezen want ze kunnen die vriezer niet betalen.

    ik vind het oke dat er naar het buitenland gekeken moet worden maar laten we ons eigen landje ook niet vergeten.

  • ha-ns

    Tuurlijk klopt er iets niet,, dat ik over een gedeelte van het salaris nu en hogere belasting moet betalen en dat jan modaal de helft van zijn overuren moet afdragen om thuisblijvers, doofstomme, blinden, mongolen. begaafde autisten die de PGB pot leeg trekken , rugzakgebruikers, niksnutten in een rolstoel die wel achter het bureau kunnne werken en werkloze allochtonen te betalen .

    Dit riep Frans Swarttouw (Hoofd van Fokker en haven baron in rotterdam ) 20 jaar geleden ook al tijdens een redevoering voor economie studenten.

  • Ha-ns

    .Het klopt ook niet dat ik de waarde van de grond zonder hypoheek er meer op plus de 75.000 euro spaargeld op de triodus bank moet opgeven aan de belasting om mij vermogens belasting te laten betalen om mensen die het over de balk smijten en gok schulden gemaakt hebben de schuldsanering te betalen.

    Geld wat je zelf bij elkaar gespaard en al loonbelasting is geheven toen het geld binnen kwam met werken nu nog eens belast worden.

    Met de waarde van de grond en de spaargeld word ik dus al over de 1 ton aan vermogen aangeslagen.

    Als je geen geduld heb om ergens voort te sparen en je gaat lenen is dat geheel voor eigen risico.

    Er moeten wel hele zeer schijnende situaties zijn om iemand met de schuldsanering te helpen. Als de omstandigheden en ontstaan van de schuld dan echt schijnend is hoeft iemand niet 3 jaar op een houtje te bijten en mag ie eerder er vanaf zijn.

    Met vriendelijke groeten

  • ha-ns

    combinatie van meerdere factoren.

    langer thuis blijven wonen den dan maar 100 gulden toen nog uitgeven maandelijks den je spaarrekening groeit

    verder zuinig leven en soms extra betaalde opdrachten met fauna onderzoek en aandelen in het verleden en andere zaken. FORAisten hoeven niet alles te weten. Maar het vermogen is via de legale weg verkregen.

    Meerdere factoren waardoor ik een fikse grote financiële reserve bezit .

    Met vriendelijke groet,

  • ha-ns

    kijk en voor echte doofstomme en blinden die echt niet aan het werk kunnen komen ben ik de eerste die mee wil betalen om ze van ene uitkering te voorzien en voor de echte mongolen moet er gewoon goede opvang zijn. De echte spasme in een rolstoel die hebben terecht een uitkering.

    Maar ik heb in mijn kennissenkring iemand die van kinds af aan in een rolstoel zit en boekhouder is en zelfs hoofd van de financiële afdeling is. Daar werkt zelfs ene blinde in loondienst die met het voelen van letters typewerk achter de pc doet.

    En een ander slechtziende heeft een grote televisie als beeldscherm.

    En ik als contact gestoorde autist heeft een functie waarbij die alleen werkt en in het veld is en maar 1 uur per 2 weken met een iemand spreekt voor overleg. Lekker onder het genot van veel koffie . Monitoren van fauna men moet om beheer te kunnen uitvoeren weten wat er zit.

    Met een beetje opstart hulp kunnen er meer de wajong uit dan je denkt.

    Er zitten genoeg mensen die hun en haar stoornis en handicap misbruiken om van de wajong een lui lekkerland te maken. Jammer voor de mensen die het terecht al dan niet voor tijdelijk nodig hebben .

    Met vriendelijke groet,