Als afscheids steund nog een paar leuke anti rotterdam filmpjes.

Er bestaat ook iets uit leuk geweest.

Ik kom alleen nog conform tecnische aangelegenheden naar een fora dus daarmee ben jij niet langer meer een obstakel.

Goh heb je weer geluk stinkert. Op veel fora is zelden op technisch gebied iets te halen.

Als je foraisten ergens voor nodig heb dan zijn ze er niet.

Plus erbij ik heb nu jouw genoeg terug gepest. Stop jij ook eens om op de man te spelen.

Je heb je portie tegengas gehad . wees verstandig ga nooit aan dierenbare en heilige huisjes van mensen knagen.

Wie zich negatief uitlaat over mijn hond die krijgt het er van langs. Want honden zijn lief en de hond vind het leuk bij mij. hij kan veel buiten rennen.

Op de veluwe tonen mensen respect naar elkaars dieren ipv agressie als iemand zelfs de poep van de hond opruimt.

Dat doe ik ook als de hond binnen de bebouwdekom schijt of op het reacreatiepark.

Ik heb een relatie met de hond . Ik hou meer van een hond dan van welk mens dan ook.

Ik zeg dus nog een keer : SSmoelhouden over mijn hond en andere heilige dingen , want van hakenkruis en hamer&sikkel aanbidders ben je bij mij op het verkeerde adres.

lesje geleert ,

http://www.youtube.com/watch?v=8ZTrdYbFJOw

http://www.youtube.com/watch?v=vZUi3tV3_2I&feature=related

ZO nu genoeg verbaal terug geslagen. Wat ik al zei, ik heb zinvollere dingen te doen dan herseloze foraisten het leven zuur maken, vind het zonde van mijn tijd verder. Bovendien vind ik ook dat ik op een gegeven moment genoeg verbaal heb terug gemept.

Ik kom alleen nog om techische relavante aangelegen naar een fora\ maar niet om met jouw en je rat boris of wie dan ook de strijd verder aan te gaan.

meer naar buiten in de natuur is een aanrader voor je, daar word je mindere gefucked van.

vanwege de scheiding tusen de fora wereld en reallive is er geen gevaar voor je als je mij in de natuur ziet.

valt weer mee he stinkert.???

de mazzel en dank voor de goede dingen die zijn er ook geweest. ook 1 van de redenen om ruzie te stoppen.

nogmaal veel geluk .