Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boeren €€€€ compensatie ???!!!!!!

  • Peter(W)

    Kerel, je blijft onzin uitkramen. Je komt niet met argumenten, maar je blijkt haatgevoelens te hebben jegens de boeren. Volgens jou door hun oorlogsverleden. Al jou opmerkingen zijn ongenunanceerd, als je wil discusseren, moet je komen met argumenten, niet met onzin.

  • de_gekste

    aad jij snap het geloof ik niet helemaal he

    die boeren krijgen dat om dat ze datr zijn mis gelopen aan inkomste enb een kleinbeetje goed wil

    maar als jij niets kan doen op je land gaan wel je koste door die van jou je personeel en zo plus dat je het eten weg kan gooie wat van je land komt en alles schoon moet maken op je erf

  • Aad

    Lekker belangrijk !!!

    Dan kunnen ze ook de prijs van de groente weer omhoog zetten , en van de melk etc….

    Wat k aan wil geven , boeren hebben al heel veel bezit en rijkdom, en hier in de straat lopen ze bij de voedselbank !

    Overheid had dat miljoen ook aan de voedselbank keten kunnen verschaffen, die mensen moeten rondkomen van soms 30 euro per week.

  • Peter(W)

    Dit is geen discussie meer. Je haalt er zaken bij die hier niets mee te maken hebben. Op een een of andere manier ben je kwaad en/of boos en hier wil je gram halen. Wil je dat er mensen serieus naar je luisteren, dan moet je met echte argumenten komen.

  • Aad

    U valt in herhaling, erg jammer.

    Fijne dag verder, ik hoop dat u er uit komt.

  • kees69

    Ad, jij wilt het echt niet snappen.

  • Aad

    Wat snap ik niet volgens u dan ?

    Leg het 's uit kerel.