Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gedeelde smart is halve smart..

  • annita de Jong

    Beste Mensen.

    Wie wil mij Helpen aan een tijdelijke Lening van E2500,- in ieder geval binnen 2 mnd terug met E400,- Rente.

    Er worden duidelijke afspraken gemaakt,….hierover….

    Alleen serieuze reacties graag.. zou erg dankbaar zijn indien iemand mij kan of wil HELPEN..

  • Peter(W)

    Dit prikbord is anoniem. Ik vermoed dat niemand gehoor geeft aan jou oproep. Als je al een reactie zou krijgen gaat dit om iemand, die geld afhandig wilt maken.

  • n8w8

    Sorry hoor, maar als je zegt dat je binnen 2 maanden die lening weer terug kunt betalen met zoveel rente, kun je de uitgave ook gerust die 2 maanden uitstellen en die rente in je eigen zak houden.

    Aankopen kunnen nooit dringend genoeg zijn om van een vreemde te willen lenen, en schuldeisers zijn ten alle tijden bereid een regeling te treffen voor zo'n korte periode.

    Met dit in mijn achterhoofd…. krijg ik het gevoel dat dit geld nooit meer terug komt!

    Zoals dr. Phil de wereld al jaren voorhoudt…. Leen geen geld uit dat je niet kunt missen, want 9 van de 10 x krijg je het niet terug!

  • Jan

    Ik lees niks over een aankoop !

    Het kan een rekening zijn voor huur of gas oid.

    Bovendien, who THE hell is dr phil, weer zo een enge Amerikaan !