Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stem vandaag strategisch!

  • Sally111

    Stem vandaag strategisch, stem Links!!!

    Verdien je minder dan pakweg Eur 4400,- (bruto) per maand?

    Doe jezelf dan een groot plezier en ga vandaag stemmen op PvdA, Groen Links óf SP.

    Op dit moment is er een wetsvoorstel in de maak (2 dagen geleden uitgelekt), waardoor de lasten voor de meeste Nederlanders (Jan Modaal, werklozen, boeren, chronisch zieken, sommige ondernemers, etc.) verder zullen stijgen. Met “dank” aan het CDA, PVV (Wilders) en de VVD!!!

    Héb je al een redelijk smalle beurs, en wil je de komende tijd zo min mogelijk extra lasten op je nek krijgen, ga dan vandaag stemmen op Groen Links, SP of PvdA.

    Ook al vind je het thema politiek enorm saai: ga tóch maar even stemmen. Anders beslissen degenen die jij niet gekozen hebt, wél over jou en alle belastingen en toeslagen die je moet betalen of evt. wel of niet krijgt.

    Ga je niet stemmen, dan heb je géén recht van spreken én mag je niet klagen als de BTW of de benzineprijs (alweer) verhoogd wordt!

    Want: het interesseerde je toch niks?

  • Peter (W)

    Als je wilt dat er iets verander stem dan PVV

  • Peter (w)

    Hè het is een geldzorgen prikbord en politiekforum. Imigratie kost geld en levert niets op. Als je wilt dat Nederland stuk gaat stem dan links.

    Dit is volgens mij niet de bedoeling van dit prikbord. Hier hoor je mensen advies te geven over geldproblemen niet dat stomme politieke gedoe.

    Snap je de boodschap?

  • Peter(W)

    Dan ben je daar maar niet van gediend.

    De boodschap dringt niet tot je door, jij bent hier de SP aan het verkopen, met allerlei onzin verhalen en stellingen. Het gaat hier om mensen met schulden, wat kan hun het schelen wat de SP vind. Het gaat erom dat ze hier een advies of een vraag kunnen stellen over bijvoorbeeld het minnelijk traject. Niet welke kleur onderbroek Roemer morgen zal aantrekken en hoelang hij hem aanhoud en wat voor gevolgen dit heeft voor de landspolitiek.

    Onthou je van politiek, vertel liever wat de WNSP inhoud en wat de VTLB inhoud. Of weet je dit niet en ben je alleen maar bezig met knippen en plakken voor de SP?

    Is dit jou boodschap

  • Peter(W)

    Help jij mensen met een politiek verhaal??? Ik denk het niet…..

  • Peter(W)

    Nee, ik wil het hebben over schulden en over niet constant over de SP en andere politieke, SPAM lezen. Je leidt in met een bericht en vervolgens kom je op de SP terecht.

    Op dit forum wil ik graag dingen lezen over het voorkomen van schulden…………..