Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn leven weer opbouwen

  • nicole nieuwenhuis

    Lieve mensen,

    Ik ben een hoog opgeleide vrouw en door een hele moeilijke scheiding met een man met een persoonlijkheidsstoornis,

    ben ik enorm in de moeilijkheden gekomen.Hierdoor heb ik alles moeten achterlaten en een nieuwe start moeten maken.

    Er zijn veel schulden en die moet ik alleen dragen daar mijn exman geen baan meer heeft en de schuldsannering ingaat.

    Hierdoor word ik verantwoordelijk gesteld voor de schuld,wat ik tot nu toe red om af te lossen.Doordat ik een grote wens heb

    om te werken met kinderen en een nieuw plan aan het ontwikkelen ben om iets te betekenen voor kinderen met een underdogpositie,

    heb ik hiervoor geld nodig.Van banken mag ik niet lenen.Ik hoop dat er iemand bereid is met me mee te denken en dmv het lenen van een bedrag

    ik hiermee mijn droom kan verwezenlijken.Jarenlang heb ik alleen maar gegeven en nu probeer ik vanuit mijn hart te vragen wat niet

    eenvoudig is.Is er iemand bereid om te investeren in mijn plan en mee te helpen aan een mooie missie?

    Warme groet,

    Nicole

  • ha-ns

    de eerste bewijzen van mijn schrijven in het topic komen naar boven mensen.

    Ondanks een eerder besluit om het hoofdstuk te laten rusten tot later , word nu gebruikt om de zaak onder uit te halen , omdat je vaak later meer weet toe te voegen wat waardevol dan meteen .

    Daarmee gaat iemand zonder verdere argumenten aan de slag.

    Wat er later behaalt gaat worden aan titels weten ik nog niet, maar ik vind het niks bijzonders .

    Haal ik het niet is het nivo even goed mooi.

    Met vriendelijke groeten

  • Boris

    En nu de stekker eruit!

  • ha-n s

    kijk en ik toon geen onderbuik gedrag en vind het netjes van je dat je de tekst aangepast heb in je reactie.

    Dat klink beter en netter.

    Zo oordeel ik.

    en die titel DR word niet gebruikt als ik hem behaal. Behalve wanneer ik daarmee meer subsidies voor bepaalde onderzoeken kan los peuteren. Dat is het enige moment dat ik ergens in pak en stropdas aan tafel ga. Dat kan je zo meer onderzoeksgeld opleveren van het rijk of de provincie

    Met vriendelijke groet,

  • Boris

    .

  • Boris

    .

  • ha.ns

    Er zijn 2 nieuwe posten niet opengeklikt. Negeer modus ingesteld op deze manier.

    gezien er al een van die persoon een bericht is verwijderd . Zal de moderator indien het troll bevat die ook wel verwijderen .

    Dat laat ik aan de moderator over.

  • freek

    Hallo Nicole.

    Tijdens het lezen van je verhaal ontstonden gelijk een aantal vragen. Over wat voor moelijkheden praat je eigenlijk. In hoeverre draag jij de verantwoordelijkheid over de schuldenlast, deze is dan toch voor beiden. Wat is dan de rol van je ex hierbij geweest als je al praat over een persoonlijkheidsstoornis. Dit is een te ruim en vaag begrip die al snel gebruikt word maar weinig voorstelt. Je schrijft dat je alles achter hebt moeten laten, praat je dan over materiële zaken of spelen ook kinderen hierin een rol. Een vrouw die iets op wil bouwen, en daarbij ook nog rekening moet houden met haar kinderen zit nu eenmaal in een andere positie dan een vrouw zonder kinderen.Wat is het project wat je wil beginnen en wat heb je hier allemaal voor nodig.

    Zo zie je maar dat er voor mij allemaal vragen opborrelen en wil ik ergens in investeren dan wil ik ook graag meer weten.

    met vriendelijke groet Freek