Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor iedereen die echt geld nodig heeft LAATSTE HOOP

  • Apo Wester

    Webcam model worden?

    Live video chatten met andere mensen via een webcam en een computer. Iedereen kent dit wel en heeft dit waarschijnlijk zelf ook weleens gedaan denk aan skype.

    Echter kan je er ook ontzettend goed aan verdienen.

    Wij zijn constant op zoek naar nieuwe modellen (m/v)

    Je moet het natuurlijk leuk vinden om vanuit huis als webcam model te werken, als bijbaan of full-time, met extreem goede verdiensten.

    Leeftijd en uiterlijk zijn niet zo belangrijk, iedereen boven de 18 jaar kan zich inschrijven!

    Waarschijnlijk spelen er op dit moment veel vragen door je hoofd zoals:

    Hoe werkt het precies?

    Kan iedereen mijn webcam zomaar bekijken?

    Hoe zit het verder eigenlijk met mijn privacy?

    Hoeveel geld kan ik verdienen?

    Wat heb ik allemaal nodig om te beginnen?

    Waar kan ik me inschrijven?

    klik hier voor meer info

  • Apo Wester

    Karma 2 Schreef:

    ——————————————————-

    > In wezen is dit pure digitale prostitutie.

    > Wees er maar trots op.

    Nee dat is het niet maar als je het zwart wit bekijkt ja dan misschien wel.

    Je kiest hier zelf voor en de verdiensten liegen er niet om, ik zeg ook LAATSTE HOOP… Het is niet mijn eerste keus maar een ton per jaar is haalbaar als webcammodel.

    En dit doe je van uit huis hoe ver je gaat bepaal je zelf en wat je doet niet iedereen gaat naakt, Je bent hier zelf bij en maakt je eigen keuze's een prostituee gaat met andere mannen naar bed voor geld en dat is hier totaal niet aan de orde!.

    Je zal wel een bord voor je kop hebben en dit niet willen inzien maar ik wil je er alleen op wijzen dat het sommige mensen wel kan helpen als ze echt geen andere uitweg meer zien

    Als geen bank meer geld wil lenen

    Als je geen bankrekening meer mag openen ivm schulden

    Laatste hoop.

    Succes!