Wie zegt dat deze mensen geen geldzorgen hebben gekend of dingen bewust hebben meegemaakt (ik wel namelijk). Ik kwam veel op de kindervrij pagina en daar stikte het van de ouders. En dit gaat veel zo op prikborden.
Ik liet hier ergens beneden al ontvallen dat wat die oldtimers betreft wel erg off-topic gaat.
Je geeft zelf aan dat je geen geldzorgen hebt, dus wat brengt jou dan hier???? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Kinderen is een keuze, wie zegt van niet??? Het is wel zo dat kinderen veel geld kosten wat je niet kunt stoppen, terwijl als je ze niet hebt je nog kunt bezuinigen op dingen en met kinderen gaat dat niet natuurlijk. Daarom zijn kinderrijke mensen ook vaak de dupe van bezuinigingen en mocht er iemand geen werk meer hebben gaan deze kosten door, kinderen (vooral jonge) begrijpen niet waarom er geen geld meer is terwijl dat er voorheen wel was en ik spreek uit ervaring.
Bovendien is een oldtimer wel een goede optie om te consuminderen. De auto verliest geen dagwaarde meer en wordt over het algemeen meer waard. Er hoeft geen houderschapsbelasting betaald te worden en de verzekering is erg goedkoop. Dus mochten mensen een auto echt nodig zijn en wat handig zijn is het een optie om bijvoorbeeld een oude c-kadet oid te kopen of een andere gangbare auto. De 80-er jarige auto's zijn in 2005 aan de beurt om belastingvrij te worden, dus een simpele (gangbare) oldtimer op LPG is een goede keuze voor mensen met weinig geld.
Inge