Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

'Consument moet meer uitgeven' (uit de Telegraaf)

• Sans

Mijn vakantiegeld heb ik uitgegeven in Duitsland, dus fluit maar lekker naar je kút-BTW, Nederlandse overheid.

• Karin

'uiteindelijk zou de mensen met de kleinere knip het wel ten voordele komen……'maarja het is allang zo rijken worden rijker de armen armer…….'

Karin

• Karin

“”“”"waar zijn nu de mensen die geen geld zorgen hebben…….'''''''''

Karin

• Dingetje

In hun gedachtenkronkels het gehele Nederlandse volk.

• Karin

'''Terwijl ik me beschaamd voel dat ik soms nog geen euro heb als er collecte aan de deur komt'''''''''

• Plinius

interessant bericht nu we midden in een financiële crisis zitten. Die Nout Wellink wil het vertrouwen van de Nederlandse consument vergroten (..) in 2004 dus…

We weten allemaal dat het vertrouwen niet bepaald groter is geworden maar vele malen kleiner dan in 2004 en dan is hij ook nog president van de Nederlandse Bank..mede-verantwoordelijk voor het graaien van banken en verzekeraars…

Triest. Mijn vertrouwen is weg.

• Plinius

Nou dat ben ik zeker niet met jou eens. Het systeem deugt niet en het rente-aftrek systeem al Helemaal niet want anderen moeten opdraaien voor jouw lening en dat lijkt mij niet juist.

Inmiddels weten we dat een ieder die een hypotheek heeft afgesloten teveel betaald doordat iedereen uit JOUW ruif wil mee-eten. Tne eerste betalen WE al een te hoge prijs voor een woning in NL (zeker in vergelijking met andere delen van de EU) en zijn er ook te veel kosten en verzekeringen.

Aan de andere kant: we zijn ALLEMAAL het schip in gegaan, dus eigenlijk ook weer niemand?? of niet dan?

• Marcel

Kan ik 10 euro lenen van U …………dank……..

• Plinius

Graag gedaan B)

• Plinius

en die collecte doe ik niet meer aan mee…ik geloof niet meer in goede doelen..