Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kerstverlichting

• Desiree2

agnes ik ben erg slecht in technische kunstjes wat betreft de pc, helaas tis niet anders;-)

• Ma Molton

Opa heeft een slinger gemaakt van spaarlampen kleine fitting, die heeft hij uit de bestaande lampen gehaald, mag niks extra kosten bij hem.

Gezellie he?

Ma

• Dingetje

Dat is consuminderen. Nu sfeerverlichting van bestaande lampen (dat de rest van de verlichting het niet doet als gevolg dat de lampen daar er uit zijn gehaald telt effe niet) en na de feestdagen de lampen weer terugzetten.

• McMama

Wij hebben een lichtsnoer in onze kerstboom buiten. Het heeft wel wat moeite gekost want het snoertje had wat defecte lampjes. Het is mijn man gelukt om het weer helemaal in orde te krijgen, en ik vind het wát prachtig. Wij wonen in een buurt met ontzettend veel kerstverlichting. Bij sommige huizen heeft men langs de dakrand van die pegel-gordijntjes van lampjes gehangen. In een woord prachtig…. ik geniet er met volle teugen van. Het is ongelooflijk sfeervol en het zal best wat kosten, maar ik ga van de stelregel uit dat het maar een keer Kerst is per jaar. Elke Kerst kan je laatste zijn, je weet immers niet wat het leven voor je in petto heeft.

• Dingetje

Leef vandaag, denk niet aan morgen.