Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Anderzorg

• Inge

Kent iemand deze ziekenfondsverzekering?? Zij bieden wel een heel scherpe premie aan, misschien ben ik wel te wantrouwend hoor? Maar ik vraag mij af of de service dan wel zo oke is.

Ik ben op zoek naar een andere ziekenfonds voor mij man, dus ben aan het snuffelen gegaan op internet en kwam deze tegen. Misschien ook een tip ivm de stijgende ziekenfonds premie in 2005!

www.anderzorg.nl

Groetjes

Inge

• Dingetje

Kan je gerust doen Inge. Ook wij zijn daar al jaren verzekerd tegen ziektekosten. Nooit problemen. De standaard-polis gaat in 2005 € 19,95 pp/pm bedragen. Aanvullend is afhankelijk van het te verzekeren pakket. Heb geen goedkopere kunnen vinden.

• Inge

Hoi,

Dank je, ik ga voor mijn man deze verzekering aanvragen, scheelt toch een hoop geld per maand. Ik had er nog nooit van gehoord en kon ook niet ontdekken onder welke overkoepelende zorginstelling ze vallen.

Maar ik ben blij dat je goede ervaring hebt, dat stelt me toch enigzins gerust.

Ze zijn wel erg goedkoop vind ik……….scheelt nogal.

Groetjes en bedankt

Inge

• Dingetje

Dacht dat ze deel uitmaken van de Achmea-groep (weet het niet zeker).

• Inge

Staat er niet bij, maar het zou kunnen.

inge

• Christa [geen info]

ik weet dat ze vorig jaar ook als goedkoopste uit de bus kwamen, en toen heel veel mensen zijn overgestapt. Administratief was het daardoor een puinhoop, ze konden de hoeveelheid aanmeldingen niet aan. Weet niet hoe het ondertussen is.

• Dingetje

Heb net effe gezocht, dus geen Achmea maar Menzis (hetgeen mij overigens niets zegt).

Zie ook www.Menzis.nl

• Dingetje

Ben al 4 jaar tegen ziektekosten verzekerd bij Anderzorg. Heb nooit iets van een puinhoop gemerkt. Altijd correct. Heb (gelukkig) geen ervaring met declaraties dus dat zou het verschil kunnen zijn.

• Inge

Ik denk en hoop dat ze dan van vorig jaar geleerd hebben.

Inge

• Inge

Ah, Menzis zegt me wel wat. Ik ben net overgestapt naar NVS en die is ook onderdeel van Menzis.

Thanks voor de info, heb net het online aanmeldingsformulier ingevuld.

Groetjes

Inge