hallo allemaal,
ik heb even een vraagje betreft de schuldsanering.
Wij zijn hier meebezig en moet nog 3 dingen opsturen zodat het verder kan gaan.Ook moet er nog een vervolg gesprek komen.
Alleen wat me vandaag gebeurd is vind ik rond uit onbeschoft en heb dit ook al gemeld bij de schuldsanering helaas de man die ons helpt was in gesprek en heeft mij vandaag ook niet terug gebelt dus morgenochtend moet ik hem dus weer even bellen.
Hier even het verhaal en ben dus benieuwd of ze dit dus zomaar mogen.
Vandaag heb ik de hele dag zitten wachten op het geld van de zorgtoeslag,
een vriendin van mij had dit de 19de al dus dacht bel eens naar de belastingdienst over hoe of wat.
Tot mijn grote schrik was dit dus zomaar naar de schuldsanering gestort zonder dat ik hier iets over gehoord heb Geen brief geen belletje dat dit nu zal gebeuren.
De laatste brief die ik van hun heb gehad was 3 mei en daar stond hier niks over in.
ik heb toen die tijd wel een brief getekent dat ze dit mochten doen maar zonder datum omdat ik niet wist vanaf waneer de schuldsanering in zou gaan,
morgen ga ik hun dus bellen en eis ik me geld terug,
Zit nu met 3 kids zonder en ik ben onzettend boos dat ze me dit nooit gemelt hebben, anders had ik er rekening mee kunnen houden,
Nu ben ik benieuwd of dit normaal is dat ze zonder te laten weten zomaar geld innen zonder terwijl ik nog niet eens ECHT in de schuldsanering zit,
we weten nog niet eens hoeveel weekgeld we krijgen en waneer we het vervolg gesprek komt,
Weet dus totaal niks.
Hoop dat iemand me antwoord kan geven
weet dat het al laat is namelijk
morgenochtend tussen 9 en 10 bel ik hem op en ben zeer benieuwd of ze geld terug storten Ben ze nu al zat
Gr Marielle