Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een puinhoop

• ynna

Jammer maar dat gaat niet lukken. Vraag het hier maar eens, weet je het zeker.

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=662

• Goh

Ik zei het al :+

anita wil iets op blijven houden wat er al lang niet meer is. Who cares wat je werkgever er van denkt of vindt. Het gaat toch om jou?

En de schuld neerleggen bij je exen is ook wat al te gemakkelijk.

Maar dat is een proces van acceptatie, uiteindelijk doe je álles om van je schuld af te komen. ;-)

• anita

Zoals ik al zei dit zou ons onze banen kosten, wij werken beide bij dezelfde werkgever en zeer naar onze zin en al beide meer dan 12 jaar.

Daarbij zou het ons min. 2800,- euro per maand kosten en dan heb ik dus een nog groter probleem als ik geen inkomsten meer heb.

• guppy06

Anita,

Waarom blijf je maar bezig naar zoeken naar oorzaken en zeggen dat je baas je zal ontslaan. Dit is geen indicatie om iemand te ontslaan.

Ga aan de slag met je schulden ipv alles buiten je om te zetten. Jouw verantwoordelijkheid hierin is net zo groot als van je ex. Je moet stappen gaan nemen anders loop het nog verder uit de hand. Dadelijk word je niet meer geholpen en komen de deurwaarders en doen iets met je inventaris. Nou dat is helemaal niet leuk lijkt me zo.

Alsjeblieft gebruik je energie anders

guppy

• anita

Ik zeg helemaal niet dat onze baas ons zou ontslaan.

Maar de sfeer zou op een dusdanig niveau komen dat het op den duur zou escaleren en dan goed ook.

• Goh

Dat het jullie banen zal kosten is nergens op gebaseerd.

Waarschijnlijk vindt je het vervelend dat die mensen horen van je situatie, maar dat is heel wat anders……..

• marijke

ik begin toch een beetje te twijfelen aan jullie motivatie om van de schulden af te komen (sorry dat het hard klinkt) wat kan het je schelen wat die bazen denken? als jullie er al zo lang werken en een goede band mee hebben zullen ze je alleen maar willen helpen. En een hypotheek dat kan je wel vergeten of alleen bij iemand die woekerwinsten rekent en je binnen no time helemaal finacieel uitkleedt zodat je helemaal niks meer hebt. Begin met hulp te zoeken zodat er schot in de zaak komt. succes Diny

• Heidi

In het uiterste geval van loonbeslag komt je baas het toch te weten.

• martine

Heidi schreef:

>

> In het uiterste geval van loonbeslag komt je baas het toch te

> weten.

precies ,als het zoverkomt komen ze eridd achter en als je zo'n goede werkgever hebt moet hij/zij juist blij zijn dat je wat aan je schulden gaat doen,geloof me maar als je niets doet werk je ook niet meer naar behoren als het helemaal fout loopt en dan heeft je baas ook niets aan je want al die schulden blijven door je hoofd heen spoken als je geen hulp zoekt.

(ik heb gezegd)

• Goh

goed gesproken wijffie :+