Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

he octopuss

• johanna

hoi wil graag 9000 lenen weiniger mag ook alle beetjes helpen

ik kan het per maand betalen moet nu toch ook 200 euro betalen

van dat geld wat ik van u leen kan ik de deurwaarder mee betalen en u het bedrag aan u betalen voor u lening

ik hoor het wel

gr johanna

• johanna

?????????????

• Phr3ak

johanna schreef:

>

> ?????????????

Hij is er vast met de poet ervandoor ofzo ;)

• johanna

he octopus

heb al meerder keren een bericht achter gelaten

als je het niet wilt of kunt

wil je dat dan effe plaatsen

anders moet ik verder zoeken

gr johanna

• Octopuss

Hoe wil je e.e.a veilig en betrouwbaar laten verlopen? Hoeveel rente zou je mij bijvoorbeeld willen geven?

• JOjanneke

Meid, stop met vragen, en ga op zoek naar andere mogelijkheden om aan geld te komen.

Ik begin het gevoel te krijgen dat er behoorlijk met je gespeeld wordt, en ik vind het mens onterend.

Octopuss : Of zeg ja, of zeg nee. Hoe dan ook, geef een antwoord en handel daarna.

Stop met spelen.

JOjanneke

• Octopuss

Ik vroeg netjes of johanna een constructie heeft om het veilig te laten verlopen. Je begrijpt dat ik er verzekerd van wil zijn dat ik me geld op het eind van de rit terug krijg…..en ik wil er natuurlijk wat mee verdienen anders kan ik het geld net zo goed op m'n spaarrekening laten staan.

Tot nu toe is johanna nog niet met een bevredigend antwoord op de proppen gekomen.

• johanna

ja wat heeft uw in gedachten

het eengiste is dat ik iemand borg kan laten staan voor me en een contracht kan tekenen

meer weet ik ook niet

als uw iets weet wil ik dat graag horen

gr johanna

• Octopuss

Lees deze site eens door johanna. Hier kunnen particulieren geld lenen en uitlenen. Ik denk dat dit voor jou een oplossing zou kunnen zijn. Het is goedkoper dan lenen bij een bank.

http://www.boobers.nl/

Op zich zou ik wel via zo'n methode geld aan je willen uitlenen maar die constructie werkt volgens bemiddeling.Er wordt dus voor je bemiddeld. Het enige wat jij hoeft te doen is een aanvraagformulier in te vullen.

Laat me even weten hoe je daar over denkt!

• johanna

hoi dit heb ik geprobeert

maar als je dus rekeningen open hebt staan bij transfair krijg je dit niet

anders had ik het daar wel gedaan

maar als u het niet vertrouwt of zo

dan met u het niet doen

kan me voorstellen dat u niet jan en alleman geld gaat uit lenen

gr johanna