Nee precies, ik wil wel iets waar ik verzekerd van m'n geld ben.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJohanna,kun je niet beter een andere oplossing zoeken dan je zo te laten
misleiden op dit prikbord, misschien zit ik fout, maar bij het lezen van al jou berichten krijg ik het idee dat je behoorlijk aan het lijntje wordt gehouden met niets!
En voor Octopuss, als je haar wilt helpen kom dan eindelijk met een duidelijk voorstel zodat Johanna weet wat je haar kunt bieden!
Alexandra
Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je niet zomaar geld gaat uitlenen aan een vreemde maar ik vind wel dat je meteen duidelijk had moeten aangeven wat je voorwaarden zijn, haar verzoek was al op 26 april en nu zijn we al in juni en weet ze eigenlijk nog niet veel meer dan in het begin!
En ik heb in mijn reactie ook geschreven dat ik ook fout kan zitten en dat je bedoelingen dus wel correct zijn! Het woord misleiden had ik misschien beter niet kunnen gebruiken.
Ik vind het alleen heel sneu omdat Johanna al zo vaak in een reactie heeft aangegeven dat ze heel graag van je hulp gebruik wil maken, dus als je haar wil en kan helpen doe dat dan, maar wees duidelijk naar haar toe wat je precies terug wil!
Als je iemand daadwerkelijk wilt helpen op financieel gebied, dan is het niet meer als normaal dat je dat in een vorm van een contractje giet, wissel je email adressen uit, en zend elkaar je gegevens toe, en ga bij elkaar op de koffie o.i.d. zodat iets concreets eruit kan komen, dit lijkt wel heel erg erop om iemand aan het lijntje te houden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?