Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

he octopuss

• Octopuss

Nee precies, ik wil wel iets waar ik verzekerd van m'n geld ben.

• johanna

hoi

ja zeg maar wat u wilt

wat ik moet doen er voor

gr johanna

• Alexandra Arina

Johanna,kun je niet beter een andere oplossing zoeken dan je zo te laten

misleiden op dit prikbord, misschien zit ik fout, maar bij het lezen van al jou berichten krijg ik het idee dat je behoorlijk aan het lijntje wordt gehouden met niets!

En voor Octopuss, als je haar wilt helpen kom dan eindelijk met een duidelijk voorstel zodat Johanna weet wat je haar kunt bieden!

Alexandra

• Octopuss

Ik weet dat zelf ook niet. Ik vind Boobers een goed idee maar dat gaat helaas niet.

• Octopuss

Je moet lezen Alexandra. Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Ik ben met een voorstel gekomen maar daar kan Johanna niet aan voldoen. Je begrijpt dat ik niet zomaar € 9000 ga storten op iemands bankrekening zonder contract en persoonlijke gegevens etc.

• Alexandra Arina

Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat je niet zomaar geld gaat uitlenen aan een vreemde maar ik vind wel dat je meteen duidelijk had moeten aangeven wat je voorwaarden zijn, haar verzoek was al op 26 april en nu zijn we al in juni en weet ze eigenlijk nog niet veel meer dan in het begin!

En ik heb in mijn reactie ook geschreven dat ik ook fout kan zitten en dat je bedoelingen dus wel correct zijn! Het woord misleiden had ik misschien beter niet kunnen gebruiken.

Ik vind het alleen heel sneu omdat Johanna al zo vaak in een reactie heeft aangegeven dat ze heel graag van je hulp gebruik wil maken, dus als je haar wil en kan helpen doe dat dan, maar wees duidelijk naar haar toe wat je precies terug wil!

• Alexandra Arina

Johanna, als je bij google intypt - help ons in nederland - krijg je de site van een Stichting die je kan helpen bij je problemen, ze kunnen heel veel voor je regelen zodat je leven iets rustiger wordt!

Ga in ieder geval even lezen wat ze voor je kunnen doen!

Sterkte ermee,

Alexandra

• Phr3ak

Als je iemand daadwerkelijk wilt helpen op financieel gebied, dan is het niet meer als normaal dat je dat in een vorm van een contractje giet, wissel je email adressen uit, en zend elkaar je gegevens toe, en ga bij elkaar op de koffie o.i.d. zodat iets concreets eruit kan komen, dit lijkt wel heel erg erop om iemand aan het lijntje te houden ;)

• Henk

Ik snap niet waar jullie je allemaal zo druk om maken,dit zijn de igenwijste die er bestaan,laat ze lekker nog dieper zakken tot dat ze op straat staan met een plastic tas en niks meer hebben,dan worden ze pas wakker.

• ynna

Henk je zegt het een beetje cru maar feit is dat er mensen zijn die denken hun schulden kwijt te raken door nieuwe te maken:(