Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deprimerend

• Ayana

Hoi Martin,

Heel erg bedankt voor je uitleg.

Nu wou ik alleen nog even weten of dit ook voor gerechtelijke deurwaarders geldt of alleen voor incassobureau's want incassobureau's zie ik bijna nooit gelijk komen de grote jongens om de hoek kijken bij mij.

Ik ga dalijk al mijn papieren uit de kast trekken en kijken hoeveel ze dan bij mij te veel hebben berekend want echt mischien geloofd niemand mij maar mede door de stadsbank en door de extra kosten zijn mijn schulden minimaal verdubbeld.

Ik zag trouwens bij je info dat je zelf bewindvoerder bent.

Ik dacht al wat heeft die man er een verstand van hihi.

Kan ik trouwens gewoon bij een bewindvoerder aankloppen of hoe gaat dat?

Want ik blijf nu steeds maar wachten op welke instructie's ik krijg van Limor etc..

Maar voordat die hun SIS indicatie rond hebben en de papier winkel zijn we ook weer een tijdje verder.

Dus ik wil graag alvast beginnen met een bewindvoerder want er word aardig in mijn nek geademd door allerlei deurwaarders etc..

Lizzy bedankt ook voor je reactie ik heb het doorgelezen en je leert er natuurlijk elke keer weer wat bij ;)

Ik hoop dat het bij jou verder allemaal wel op rolletjes blijft lopen en dat je snel overal vanaf bent.

• Lizzy

Ayana, ik hoop ook dat jij er snel uit komt en wees niet bang om, als dat nodig is, een klacht in te dienen bij de betreffende instantie! Alleen dan kunnen de dingen ten goede keren! Hier gaat alles momenteel lekker, na wat opstartproblemen in de WSNP. Het bizarre is dat ik sinds ik in de WSNP zit veel meer rust heb, en geen geldzorgen meer;-) Succes!!

• Martin1971

Beste Ayana,

Mischien heb je mijn info verkeerd begrepen, ik ben geen bewindvoerder ik heb een bewindvoerdersforum waar mensen alle informatie kunnen vinden over alles wat met schulden te maken heeft.

Ik ben gewoon een vent van 36 die ook in de schulden zit.

Sinds 2001 ben ik aan het vechten tegen te hoge rekeningen en sinds augustus 2006 zitten we in het WSNP dankzij heel slechte bewind van adviesburo B&F uit zetten.

Nog even antwoord op je vraag:

Welke kosten mag een deurwaarder in rekening brengen?

In het Besluit Tarieven Gerechtsdeurwaarders staat precies welke kosten een deurwaarder mag berekenen. Zo mag hij een bedrag van EUR 70,85 in rekening brengen voor het afleveren van een dagvaarding. Net als bij een incassobureau wordt uw betaling eerst afgetrokken van de deurwaarderskosten, dan van de rente en tenslotte pas van het oorspronkelijke bedrag.

Groet,

Martin

• Martin1971

Ik heb voor je opgezocht wat de tarieven van een deurwaarde zijn en ze op mijn forum geplaatst -> http://www.bewindvoerders.net/forum/viewthread.php?forum_id=21&thread_id=81&pid=83#post_83

Ik hoop dat jer er wat aan hebt.

Groet,

Martin

• Plinius

juist, ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten

• Plinius

het is deprimerend hoe dit prikbord verloederd is door wat oplichters en proleten