Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WSNP en Vakantie

  • Hans

    Een vraag, ik krijg van de week bezoek van een bewindvoerder mbt WSNP, voordat die kom wil ik weten mag je op vakantie naar het buitenland als je in de WSNP zit

    Bvd & Mvg

    Hans

  • Lizzy

    Ja hoor, je mag gewoon op vakantie gaan als je in de WSNP zit zolang je maar netjes je maandelijkse aflossing aan de boedelrekening afdraagt. Je mag overigens niet al je vakantiegeld houden, slechts een klein deel. Je bewindvoerder berekent wat je mag houden en wat je moet afdragen.

  • DE_GEKSTE

    kijk altijd makelijk als je geen geld hebt om toch op vacantie te gaan

  • FrankyFalcon

    Lekker de WSNP in omdat je je schulden niet meer kan betalen, maar wel gewoon op vakantie. Goed bezig!

  • Octopuss

    Tja, ik vind het ook geen mentaliteit…

  • Lizzy

    Mensen mogen zelf weten hoe ze hun vrij te laten bedrag besteden; als het iemand lukt om van dat weinige bedrag wat opzij te leggen voor vakantie is dat hun zaak. Mij lukt het niet want ik wil ook nog als het kan wat reserveren voor onverwachtse uitgaven en mijn prioriteit is dus even niet op vakantie gaan…

  • netie

    ik droom daar van ..lol

  • lord wanhoop

    nou ik ga ook gewoon met de kinderen op vakantie naar een camping in belgie en dat lukt me pas sinds ik in de wsnp zit. wij zijn vorig jaar in de wsnp terecht gekomen en dit jaar kunnen we eindelijk weer eens met vakantie. als je een beetje creatief bent is er heel veel mogenlijk wij krijgen maar 100euro in de week met 4kids en toch een week weg.

    ik heb een advertentie op marktplaats gezet dat ik een gratis vouwcaravan zocht en binnen een week had ik een reactie een pracht van een 6persoons caravan.

    ben meteen verder gaan zoek naar de rest van de spulendie er bij horen maar met die verstande het moet wel gratis zijn nou op de gasfles na is me dat gelukt.

    ben twee dagen aan het googlen geweest voor een goedkope camping want overal kwam je uit voor een weekje zo rond de 300euro en na twee dagen kwam ik een camping tegen in retie (belgie) een week vakntie met het hele gezin zonder bijkomende kosten voor slechts 105euro.

    en we weten nu al dat we volgend jaar ook met vakantie gaan dus gaan we nu elke week 10euro wegleggen met het gevolg dat we aan het eind van het jaar toch 500euro hebben en daar kan je echt wel van op vakantie maar je moet wel creatief zijn

  • John

    Je hebt helemaal gelijk.

    Juist in de WSNP heb je vakantie nodig.

    Als het je lukt toch op vakantie te gaan: veel plezier, geniet er van!

  • Boysplayrockandroll

    Zo ik vind het knap dat je op vakantie kunt gaan als je in de WSNP zit, Ik dacht altijd dat je dan helemaal geen cent te makken had.

    Doe mij ook maar zo'n WSNP ;-)