Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie helpt mij aan en lening van € 2000

• tessa

wie kan en wil mij helpen aan een lening van € 2000 , ik kan het terug betalen met € 200 per maand ,

dus dacht ik als ik u u 12 x € 200 betaal ( per maand ) , dan heeft u 20% rente ,

ik heb het heel hard nodig ( maar ja zo veel hier op deze site ).

ik zit niet te wachten oplichters , dus ik STORT ZEKER GEEN GELD VOORAF.

u zou mij heel erg blij maken met een redelijk voorstel ,

een ander voorstel mag ook alleen kan ik NIET MEER DAN € 200( per Maand )betalen.

groetjes , tessa

• Hans

Beste Tessa,

Je kan beter niet op dit forum om geld vragen teveel van die “Nigereaanse bendes” met mooie beloftes etc., kijk maar is naar sommige topics en ook naar hun taalgebruik, ik geef je weinig kans van slagen op dit forum zelf heb ik het ook geprobreed een tijdje geleden, nul komma nu, alleen maar mensen met valse beloftes.

Dus wees zeer voorzichtig met elke aanbieding dan ook en NOOIT geld van te voren overmaken via welk “Moneytransfer” dan ook.

Veel Succes maar wees op je hoeden

Groetjes HansRT

• tessa

beste Hans ,

Heel erg bedankt voor je waarschuwing, al schatte ik een kans om hier een lening te kunnen vinden toch al laag in hoor.

maar het is het proberen waard , zeker als je het ( net als jij en alle mensen hier) en IK heel hard nodig hebt en het via de regulaire weg om de een of andere reden niet mogelijk is, om een lening te krijgen.

maar ik ben nu nog meer op mijn hoede , dus bedankt en jij ook succes.

groetjes , Tessa

• A

Beste Tessa,

De waarschuwing van Hans is helemaal op zijn plaats. Maar ook ik heb ooit in deze situatie gezeten.

En iemand heeft mij toen onverwacht geholpen. Als ik iets meer weet kan misschien ik jou nu helpen, maar Tessa je vraagt erom om in slechte handen te komen. Een rentepercentage van 20% aanbieden!!!!!!!!!!!

Dat is een woekerrente, nee dat moet je niet doen! Geef me aub je mailadres dan neem ik contact met je op en kijken we eens.

Met vriendelijke groet,

A

• a.m.

Beste A,

Ik ben op zoek naar een lening. Zou je misschien contact met mij op kunnen nemen? Ik weet namelijk niet hoe ik jou kan mailen.

gr.

• a.m.

Ik heb even een mailadres aangemaakt, je kunt mij mailen op lenenbkr@live.nl

• tessa

hallo A ,

wel lief van je om aan mij te denken , maar ik zal niet weten HOE ik hou mijn mail adres kan geven zonder het

openbaar te zetten , waar ik nogal huiverig voor bent eerlijk gezegd,

misschien wel ben ik wel een aansteller zeker in mijn omstandigheden , maar je weet niet wat er dan op je komt allemaal,

dus dat doe ik liever niet openbaar ,(als jij een andere optie weet? ) en ik weet dus niet HOE je iemand een prive bericht kan sturen zonder het zo het net te plaatsen ?

maar wel heel erg bedankt alvast voor je reactie, misschien dat u u of jij dat weet ?

groetjes van Tessa

• A

Hallo Tessa,

Kun je niet een eenmalig mail-adres aanmaken? Onder een pseudoniem?

Ik ben daar ook niet erg handig in, maar ik zie dat Hans hier vaker komt, misschien kan hij dat uitleggen.

Met vriendelijke groet

A

• tessa

A Schreef:

——————————————————-

> Hallo Tessa,

>

> Kun je niet een eenmalig mail-adres aanmaken?

> Onder een pseudoniem?

> Ik ben daar ook niet erg handig in, maar ik zie

> dat Hans hier vaker komt, misschien kan hij dat

> uitleggen.

>

> Met vriendelijke groet

> A

nou dat vraag ik bij heden aan HANS dan ?? ha ha maar of hij dat leest betwijfel ik . en of dat hans hier al lang op deze site zit weet ik ook niet .alleen zag ik en topic staan waaruit blijkt dat hij ook moeilijk heeft,

maar ik maak wel een 2e hotmail dat kan toch ?

groetjes , tessa

• tessa

hallo A ,

ik heb hier een 2 e account van mij = respons1@hotmail.com

ik zie wel of ik wat je verneem , en wat je voor idee voor me hebt

vriendelijke groetjes , tessa