beste A.
Ben je ook bereid om mij te helpen?
gr.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo A.m.
Ik heb je een mailtje gestuurd, maar het door jou opgegeven mailadres klopt niet.
Of ik iemand helpen wil, hangt van meerdere factoren af. Primair moet er uitzicht op een nieuwe schone start zijn, secundair wil ik de oorzaak van de problemen weten en ook of dat structueel is. Verder is het ook een zaak van vertrouwen.
met vriendelijke groet,
A
hallo beste A ,
jij hebt mij ook (nog) gen mailtje gestuurd naar de hotmail account die ik speciaal hiervoor heb aangemaakt,
geeft niet hoor , maar ik wilde alleen weten wat JOU idee voor mij was,of je mij vertrouwd weet ik natuurlijk niet , denk het niet dan omdat IK OOK geen mail van je van je krijg .
maar ik zie wel of en wanneer ik wat van je verneem.
zo niet dan nog veel succes verder met al je verder zaken , groetjes , tessa
hallo Louis,
Bedankt voor je suggestie , als ik zulke welvarende vrienden en/of familie had gehad had ik MISSCHIEN wel een beroep
op gedaan , maar A heb ik die niet en B wil ik dit in mijn geval ook niet.
maar in MIJN geval doe ik het liever sowieso door middel van een derde partij , waar IK ALLEEN van weet en IK ook ALLEEN verantwoordelijk voor wil zijn.
en schakel ik (al had ik de mogelijkheid gehad) in mijn geval geen familie in.
maar wel fijn dat jij toen geholpen bent .
bedankt nog voor reactie , groetjes Tessa
De bovenstaande vraag van mij is helaas nog steeds van toepassing.
wie kan en wil mij helpen aan een lening van € 2000 , met een terugbetaling
van 12 x € 200 per maand = € 2200
dus u heeft dan in één jaar 20% rente , ik weet het dat u denkt dat is voor u toch een risico
maar ook IK vind het niet prettig om genoodzaakt te zijn om via de niet gebruikelijke weg
om en lening te vragen.
maar ik zit met mijn lening die ik nu heb aan mijn limiet, en door overziene omstandigheden
heb ik toch dringend nu (voor persoonlijke redenen) zo`n € 2000 nodig , al ben ik met € 1500 ook al erg gelukkig .
dan betaal ik u 9x € 200 per maand = € 1800.
ik hoop nu echt dat er een eerlijk iemand positief wil reageren.
de reden waar ik het voor nodig hebt krijgt degene die mij een serieus aanbod doet
in een pb natuurlijk een uitleg hierover.
en o ja op oplichters en mensen die VOORAF geld gestort willen hebben
zit ik niet op te wachten en reageer ik OOK NIET OP.
groetjes van tessa
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?