Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

iemand een idee hoe we dit t best oplossen?

• Ano

Heel lief bedacht hoor, maar de opa's en oma's werken allemaal nog.

• Ano

Ik werk zelf niet heb 4 kinderen en ben van de jongste pas bevallen. Oppas zitten we dus een beetje mee. Mijn man doet zo nu en dan savonds wel een timmerklusje (zwart). Schoonmaakwerk heb ik altijd wel gedaan. Als ik weer een beetje “ontzwangerd” ben ga ik weer een kantoor zoeken waar ik savonds aan de poets kan.

• Plinius

Beste Ano, een duidelijk verhaal en een zeer vervelende situatie voor jullie. Ik lees dat je inderdaad alles doet en gedaan hebt wat je zou kunnen doen. Heel knap hoe je er nu mee omgaat.

Een stukje acceptatie zal ook wel wat rust geven en goed dat je de omgeving geïnformeerd hebt.

OP deze site is nog een link (101 tips om goedkoper uit te zijn) van Mariek Henselmans

http://home.kpn.nl/duo.vogel/downloads.html - wie weet heb je nog iets over het hoofd gezien

Hopelijk heb je met je gezin (het belangsijkste bezit) fijne dagen en laten we hopen op een goed 2010

Plinius

• Ano

Acceptatie ja, je hebt helemaal gelijk. Het geeft idd rust. Als we op deze voet verder gaan, zijn we eind febr. uit de rode cijfers. Dat is al heel lekker.

Ook warme feestdagen toegewenst!

• Gabi

Volgens mij kun je beter 1 of 2 demonstraties per week in de avonduren geven. Ik heb collega's die hun baan van 20 uur opgezegt hebben en twee demo's per week geven. Geen gevlieg overdag i.v. met de kinderen en ook nog meer geld verdienen. Dus is het misschien voor jullie ook een oplossing: verdien zelf geld en al is het alleen al het “leefgeld” wat je als gezin nodig bent. Je krijgt vanaf dag 1 een stagevergoeding. Dus verdien je dan al!