Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boeren €€€€ compensatie ???!!!!!!

  • Aad van der Naad

    Vandaag gehoord, 30 (dertig) boeren krijgen een miljoenen aan euro's compensatieregeling in en rond moerdijk ivm dat de spinazie mislukt is, de 30 boeren gaan accoord …ja duh !! Rekent u even mee 30 boeren delen door tig miljoen !!!!!

    En Jan lul maar wachten op zijn woekerpolisregeling !!

    Ongelooflijk !

  • Peter(W)

    Aad, boeren hebben te maken met een gebeurtenis waarop zij geen invloed hadden. Jan heeft zelf getekend voor zijn woekerpolis.

  • Aad

    Peter, consumenten hebben ook niet gevraagd om 13% stijging van benzineprijs in 2010, noch om ozb verhoging, en ook niet om jaren te moeten wachten op compensatie ivm een woekerpolis.

    Overigens was bewuste bewindsman niet verplicht de boeren een vergoeding te geven maar hij heeft het toch maar gedaan ….30 personen gedeeld door 1 miljoen euro, hm niet slecht voor mensen die altijd klagen maar tot de rijksten behoren !

    Dit bedoel ik met Jan lul.

  • Aad

    Trouwens, “waren er zelf bij toen ze tekenden” ???

    Er is bewust willens en weten en met opzet een doolhof aan regeltjes op papier gezet met 1001 clausules in die polissen.

    Dit zijn vieze praktijken, een dsb ziekte zeg maar !

  • Peter(W)

    Ik vind dat jij appelen met peren vergelijkt.

  • Aad van der N

    Peter(W) Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik vind dat jij appelen met peren vergelijkt.

    En ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, maar je hebt je eigen winkeltje wat je moet beschermen, begrijpelijk maar zo jammer

  • Peter(W)

    Nogmaals deze boeren hebben niets met een woekerpolis te maken, maar met een bedrijfsongeval van een chemische fabriek in hun regio. Deze boeren zijn voor hun inkomsten afhankelijk van hun oogst. Daarnaast is de boer ook werkgever.

    Dus je moet verder kijken dan alleen jou probleem. Ik ben ook ooit een lening aangegaan met een polis, daarvoor ben ik zelf verantwoordelijk. Ik kan jou argumentatie niet volgen.

  • Aad

    Dat is dan spijtig Peter, ik beargumenteer niets, ik projecteer uitsluitend de realiteit.

    Boeren, die inderdaad aan vele vergunningen en milieueisen moeten voldoen maar daar uiteindelijk altijd heel goed uitkomen, krijgen nu zomaar 1 miljoen te verdelen terwijl Jan lul elk jaar weer met vele verhogingen te maken krijgt, zoals een absurde ozb.

    Zie het verschil.

    Met boeren geen medelijden.Mijn vader ook al niet in de tweede Wereldoorlog trouwens !!

  • Peter(W)

    Je springt van de hak op de tak. Het is echte onzin die je op forum neerzet. Boeren betalen ook OZB en die opmerking over de tweede wereldoorlog. Wat wil je bereiken met deze discussie?

  • Aad

    Peter(W) Schreef:

    ——————————————————-

    > Je springt van de hak op de tak. Het is echte

    > onzin die je op forum neerzet. Boeren betalen ook

    > OZB en die opmerking over de tweede wereldoorlog.

    > Wat wil je bereiken met deze discussie?

    Wat wil je bereiken met jou reacties, want je wiebelt er maar omheen. .

    Ik vindt dit beslist geen onzin.