Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Duur!!!!!!!!

• eveliene

Auteur: Dingetje (—.speed.planet.nl)

Datum: 18-12-2004 19:28

Wat klopt er niet? Jouw gedachtengang. Als je niet, in het verleden, jaarlijks je loonsverhoging kreeg deugde het niet. Moest wel doorberekend worden in de kosten. Daarmee is Nederland ten onder gegaan. Al die jaren heb je het goed gehad en nu ga je klagen als je een stapje terug moet doen.

Wie zegt er dat ik het ooit goed heb gehad ? Waar bemoei je je mee als je niks zinnigs te melden hebt eigenlijk ?

• marianne

Nou voor 1 ding heb je dan al een oplossing en levert je 10 euro op

Auto verkopen scheelt wegenbelasting benzine en verzekering dus hou je net iets meer over

• Desiree2

haai Karin, ik ben van mening dat je moet stoppen met kopen bij AH dat is veeeeeels te duur en ook veel minder snoep en snaaiwerk kopen is helemaal niet nodig. koop alleen maar in de aanbieding de groenten en fruit eet ipv vlees af en toe een ei en wat vaker een balletje gehakt welke je in de aanbieding hebt gekocht bij de c1000, zijn da aldi de lidl en de c1000 iets verder weg dan jou AH neem dan de fiets, is ook nog es goed voor je gezondheid.

welke hoge kosten heb je nog meer? wellicht kunnen we wat verzinnen om ook die omlaag te krijgen bij jou.

groetjes desiree

• Desiree2

eerlijk gezegd doe ik dat ook nog steeds en ik schrik steeds weer, alhoewel anderen tegen mij zeggen dat dit fout is om te doen. wat is wijsheid:?

• marianne

Je schrikt je echt te pletter ff met zijn 2en naar de kapper:?:? 41 euro dus ja moet je nu wel of niet terug rekenen. en dan is het alleen geknipt hoor verder niets is toch ff meer als 80 pieken

Vroeger met de gulden betaalde je 21 gulden pp voor knippen kan je nagaan hoe je afgezet wordt.

• McMama

Waar ik me werkelijk over verwonder is dat mensen die wekelijks erg weinig te besteden hebben …… roken! Niet om lullig te doen, maar als ze bijvoorbeeld een budget van €60 hebben, wordt daar voor €20 of nog meer van verrookt. Dat begrijp ik dus niet.

• Sans

Wat is er dan fout aan? Je rekent kilometers toch ook altijd om naar “vierde uur gaans”.

• Dingetje

Meest kan ik je goed volgen Sans, maar nu effe niet. Leg eens uit?

• Desiree2

nee die snap ik nu ook ff niet :?

• Ma Molton

Dat jullie dat nou niet snappen ;) Is toch overduidelijk ¿¿¿

Ma