je moet altijd alleen de officieel (erkende ) instanties in de arm nemen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo,
Ik begrijp u situatie heel goed je komt altijd een halve maand tekort aan geld. We betalen tenslotte ook ontzettend veel rente voor onze roodstand.
Ikzelf heb een heleboel schulden en incassoburo's achter ons aan. Elke keer weer extra kosten er boven op het is een eindeloze put waar we niet uit komen.
Ik heb nu wel iets gevonden waardoor ik geld kan verdienen op eerlijke manier. Ik zoek nu mensen die open staan om ook deze mogelijkheid te bekijken en mee te doen.
Het werkt het is echt fantastich het heeft al vele mensen meer mogelijkheden geboden om extra bij te verdienen. Ik hoop dat u mij een mail wil sturen of u kunt mij bellen want dit kan beteken dat u extra inkomen gaat verdienen en we werken met een fantastisch team mensen die alles kunnen uitleggen ze helpen je. Ik ben nu hard op weg en ik ontmoet leuke mensen. Mijn tel; 06-55168199 of u kunt mij mailen.
Vriendelijke groet Eliza Barendse
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?