Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe uit het rood

• Octopuss

Omdat je het over een kind in de peuterspeelzaal hebt schat ik dat je niet al te oud bent.

Maar goed: als je het niet wilt vertellen dan niet!

• han

we zijn beiden de 35 inmiddels gepasseerd maar ik zie nog niet in wat je er voor belang bij hebt… Ik heb samen met mijn vriendin 2 zoontjes. Één van 3 en één van anderhalf. Grt.

• han

m'n vriendin en ik zijn beiden de 35 inmiddels gepasseerd maar ik zie nog niet in wat je er voor belang bij hebt… We hebben 2 zoontjes. Één van 3 en één van anderhalf. Grt.

• Plinius

Geweldig gedaan Maartje, erg knap :) en inderdaad er is geen andere mogelijkheid.

Ik lees jou verhaal veel liever dan al die onzin met Nigerianen en de reacties erop. Dat schiet niet op…..

• Plinius

juist, alle kleine beetjes helpen… ook geen onzin berichten plaatsen ism nigerianen bijvoorbeeld, maar ik geloof dat ze niet echt kunnen lezen ook hier ;)

• Marcel

Han kan je mij even prive mailen …gaat niet over geld……..

• Plinius

Hoe doe je dat dan met onvoorziene uitgaven, moet dat allemaal van die 100 euro per week, bv autokosten, vervoer, kleding etc?

• Plinius

en onvoorziene uitgaven??

• Plinius

je moet alleen niet teveel verwachten van de gemeente…dat zijn meestal kinderachtige ambtenaren die graag een ander minderwaardig bejegenen

• Plinius