Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom ik geen geld-zorgen heb

• Inge

Ik heb geen geldzorgen hoor……….

Ik kom op prikborden wat me boeit en misschien kan ik iemand helpen ergens mee.

Inge

• Karin

HO HO HO het is al goed…….

p.s ik heb geen kinderen omdat het zo hoort……

Wilde alleen de achtergrond weten waarom je geen hebt gekregen

/genomen omdat dat iedereen dat doet,dacht even dat je van je moeder had meegekregen neem nooit van je leven kinderen.

KARIN

• Dingetje

Zo gaan er ook 13 in een dozijn.

• Inge

Pardon???

Inge

• Inge

Karin,

Nee hoor, mijn moeder heeft de stelling: doe wat je wilt met je leven en ze is en was heel blij met ons zegt ze, dus neem ik dat aan.

Ik heb gewoon die gevoelens niet en tja dat is nu eenmaal zo.

Ik beweer niet dat jij ze hebt omdat het zo hoort, alleen dit hoor ik nogal eens als mensen verzuchten…..was ik er maar nooit aan begonnen, maar ja het hoort zo, iedereen heeft ze. En ja die kinderen, die vragen er niet om. Door mijn werk kom ik nogal eens ellende tegen aangaande kinderen en dan denk ik altijd: mensen denk toch eens na, begin er dan niet aan, zij kunnen het niet helpen.

Inge

• Dingetje

Precies zoals ik het zeg. Op dit prikbord komen mensen met geldzorgen, die zullen moeten leren consuminderen. Leuk om te horen dat je een paar dure oldtiers hebt, geen geldzorgen en dan nog toevoegen dat je hier komt om mensen te helpen. Zou ik in jouw situatie ook zeggen.

• Karin

Hallo Inge

Ik heb geen problemen met kinderen

eerder met mannen…..

of hun met mij……

Ik ben nu momenteel taxi chaffeusse en zie ook veel leed aan omdat ik kinderen met een gedrags stoornis wegbreng…..maar als eerste zou ik wel vaak tegen de ouders willen zeggen doe een stap terug en denk aan je kind…..maarja ben maar taxi chaffeusse

Prettige avond

Karin

• Rob 944

Hallo Inge:

Leuk hè,die “ouwe rotzooi” ? Nee,effe serieus.

Ik heb ook heel wat Opels gehad.Maar die hebben me iets te vaak in de steek gelaten……

Voor jouw Diplomat V8,B-Ascona en voor de B-Commodore worden weer nieuwe delen na-gebariceerd in opdracht van de Opel-fabriek.

Plaatmateriaal,bumpers,uitlaten en bepaalde rubbers waren moeilijk tot niet te vinden.

Het bedrijf waar de handel aan “gegund” is zit in Trier.Ik weet niet hoe ze heten,en heb nog geen web-site adres.

Maar dat vind ik wel ! Zonde van die GS/E !! Was dat een Coupé of een Sedan ?

Groetjes Rob-die goed voor zijn geld zorgt-944.

• Sans

“Ook vrienden van ons met 8 kinderen hebben geen baan meer, en ik kan je verzekeren dat je dan erg je best moet doen om rond te komen, ik zie dat wel dat ze het soms moeilijk hebben.”

Omdat het jullie vrienden zijn, hoeft dat geen probleem te zijn toch, als jullie ze structureel helpen.

• marianne

Ja en van je vrienden moet je het maar hebben:?:?:?