Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom ik geen geld-zorgen heb

• Inge

Hee, wat leuk, ik ben ook taxichauffeuse geweest (veel 's nachts), maar ook wel schoolvervoer. Later als planner. Stiekem mis ik het werk ook nog wel. Mijn man is nog planner/centralist. Ik heb dat 10 jaar gedaan.

Kan me voorstellen dat je dat denkt en niet zegt. Ook ik heb wel eens gedacht als ik er 4 tegelijk bij 1 gezin op moest halen…waar zijn we mee bezig. Maar goed ook op hun manier waren ze vast wel gelukkig denk ik.

Grappig deze overeenkomst.

Inge

PS: heb mijn chauffeurspas nog wel en denk dat ik deze wel laat verlengen, ik hoorde dat je er anders een soort opleiding oid bij moest doen….je weet maar nooit

• Inge

Ach ja, je vindt er maar van wat je wilt. Ook ik heb het nodige meegemaakt (maar dat heb ik hieronder ergens wel uitgelegd), toen mijn ouders uitelkaar gingen en mijn moeder in de bijstand kwam. Ik heb er veel van geleerd moet ik zeggen. Ik kwam hier per toeval op terecht en ook ik maak mij wel druk om mensen die het niet breed hebben omdat ik dat als kind ook meemaakte. Nu heden ten dage wordt het hoe langer hoe erger…………………………………

Zo duur waren die oldtimers overigens niet en ik sleutel zelf, ook iets wat mijn moeder me meegaf: als je een auto wilt rijden is het handig als je zelf dingen kan (en vele malen goedkoper). En ik moet zegggen dat het me veel voldoening geeft hoor dat ik als vrouw gewoon mijn eigen olie ververs en kleppen stel. Ik heb er nooit voor geleerd, gewoon mezelf aangeleerd en boel vragen gesteld. Ook heb ik geleerd tegels te zetten enz.

Ik dacht niet dat ik het kon, maar heb het geprobeerd en met veel vallen en opstaan lukt het me.

Groetjes

Inge

• Inge

Een coupé was het.

Mijn diplomat heeft nu schade en ik kan geen onderdeel vinden, de schadehersteller zit met zijn handen in het haar.

Maar misschien gaan we nu te off-topic want dan moeten we naar de oldtimer pagina.

Een oldtimer is wel een goede investering, beter dan een jonge auto. Maar het is wel handig dat je dan zelf wat kan.

Inge

• Inge

Dat komt echt wel goed……………………………………………

We kennen elkaar al 23 jaar dus dat zit wel oke….

Inge

• Inge

Als je vrienden je niet helpen zijn het geen vrienden, tenminste bij mij niet. Begin dit jaar heb ik nogal wat dingen meegemaakt in de privé sfeer en ik heb ze wel leren kennen…..soms moet je je afvragen waarom je lang met mensen omgaat als ze je niet bijstaan in moeilijke tijden.

Inge

• Desiree2

wat ik me na het lezen van alle antwoorden in deze afvraag is, waarom Inge zich steeds moet verantwoorden en verdedigen in deze discussie, volgens mij is Inge volledig ter goeder trouw met haar bedoelingen , dit naar aanleiding van reacties van de anderen , maar ik kan het ook mis hebben :?

• Sans

Waarschijnlijk is hier het spreekwoord “Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten,” van toepassing.

• Kaat

ik ben van mening dat inge zich totaal niet hoeft te verdedigen maar dat sommige mensen vinden van wel.

kom op, inge, niet altijd in de verdediging hoor!

lees jouw stukjes graag.

• Inge

Hee thanks……

Groetjes

Inge

• Desiree2

leuk dat we het weer eens eens zijn kaat ;-)